Mistlampen (voor en achter) en Auto groot licht werkt niet XC90 II

De XC90 wordt na 12 jaar vervangen door de nieuwe XC90
Plaats reactie
Lumious Sand
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 13.08.2019 - 19:41

Hallo, Heeft iemand een idee hoe ik mijn voor- en achter-mistlampen kan inschakelen van mijn XC90 II? OOk de automatische grootlicht-functie werkt niet. Ik heb het al in de diverse lichtstanden geprobeerd. Ook in het digitale instellingen-menu kan ik niets van dien aard vinden qua instelling. En ik de boekjes is er niets over te vinden, zelfs geen zekeringen die ik kan controleren (tenminste in de overzichten van de 3 zekeringkasten vind ik geen enkele zekering die voor een van deze functies dient). Graag jullie hulp, waarvoor bij voorbaat dank!.
Gebruikersavatar
Gouwe
6th Gear member
Berichten: 4653
Lid geworden op: 14.09.2012 - 18:44

Wil je nu weten hoe je het moet inschakelen (zie de linker hendel aan je stuurkolom) of werkt het niet als je het inschakelt?
Als je het inschakelt zie je dan ook de lampjes/symbolen in het dash gaan branden?
Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor de fun een Z4 roadster er bij
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
Willy.VdW
4th Gear member
Berichten: 765
Lid geworden op: 26.02.2016 - 15:24

Indien het grootlicht "manueel" werkt zal er vermoedelijk geen probleem met een zekering zijn.
Misschien is er in de activering verschil naargelang het modeljaar?
Altijd een goed idee om het bouwjaar te vermelden wanneer je een vraag over de auto stelt.
Tip: zet wat specs in de handtekening zoals bijvoorbeeld in het vorige antwoord.
2018 XC90 T5
Plaats reactie

Terug naar “XC90 vanaf MY2015”