Alarm melding op middenscherm

Plaats reactie
Henkvv
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 05.11.2020 - 09:36

Heeft iemand wel eens deze melding op het middenscherm gekregen? Deze week (rond 18 juli 23) heb ik dit 3x op het scherm gekregen. De muziek van mijn usb-hdd viel weg en er kwam een radiozender op de speakers. Ik kon niet meer naar de usb-hdd of interne hdd om muziek te luisteren. Na uit- en aanzetten van het infocentre kon ik weer alles doen qua muziek. Op het normale dashboard waren geen fouten te zien. Er zal wel niks ernstigs zijn maar wel lastig. De auto blijft gewoon rijden als altijd (en ik wil graag alles weten 😉)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-KJ-
4th Gear member
Berichten: 959
Lid geworden op: 01.03.2016 - 20:22

Dat is een status die via RDS (radio data systeem) binnenkomt. Heeft dus niets met de auto te maken, eerder iets met een technicus met dikke vingers bij een radiostation. Met dezelfde soort bercihten word je radio voorzien van een signaal dat er verkeersinformatie of nieuws wordt uitgezonden zodat de radio harder kan gaan of op de verkeersinfo-zender kan omschakelen.
Henkvv
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 05.11.2020 - 09:36

Dank voor de reactie. Ok fijn dan ga ik een andere zender opzetten . Aangenomen dat rds per zender gaat.
Plaats reactie

Terug naar “V70/XC70 vanaf MY2008”