DSTC sport of ESC OFF
- Frits V70
- 5th Gear member
- Berichten: 1219
- Lid geworden op: 15.08.2014 - 19:49
- Locatie: Groningen
@Bob: Toen ik mijn XC60 kocht is het een bewuste keuze voor FWD geweest i.v.m. mogelijke kosten aan een meer ingewikkelde aandrijflijn. Bij de 70 gewoon niet bij nagedacht. Ik was verkocht toen ik de XC zag in die kleur en uitvoering. 1ste kennismaking was gewoon goed en inmiddels 76000km verder. Elke dag weer een feestje.
Van:
Saab 9-3 Tid Estate,
Saab 9-3 TTid Estate,
V70 2.4 D5 (2008),
XC60 D3 (2011)
naar:
XC70 D4 (5 cil 400 >>> 480Nm) (2014)
en:
Saab 9-3 Cabriolet 1.8t Hirsch
Saab 9-3 Tid Estate,
Saab 9-3 TTid Estate,
V70 2.4 D5 (2008),
XC60 D3 (2011)
naar:
XC70 D4 (5 cil 400 >>> 480Nm) (2014)
en:
Saab 9-3 Cabriolet 1.8t Hirsch
- Bover
- 8th Gear member
- Berichten: 13820
- Lid geworden op: 11.01.2005 - 19:43
- Locatie: Auvergne France
Je schrijft: "Ik was verkocht toen ik de XC zag in die kleur en uitvoering." Kunnen elkaar de hand geven.Frits V70 schreef: ↑19.12.2023 - 19:38 @Bob: Toen ik mijn XC60 kocht is het een bewuste keuze voor FWD geweest i.v.m. mogelijke kosten aan een meer ingewikkelde aandrijflijn. Bij de 70 gewoon niet bij nagedacht. Ik was verkocht toen ik de XC zag in die kleur en uitvoering. 1ste kennismaking was gewoon goed en inmiddels 76000km verder. Elke dag weer een feestje.
Frits: Fijn dat de werking van de pook nu helder is.
Franse (auto)verhalen en XC70 viewtopic.php?t=83680&start=33960
Dieselpower France nog een echte 5 cilinder : XC70 D5 AWD MY 06.2012 Summum
ObbeTuning motor modificatie aan boord! EURO 5b.
Driving Volvo anno1995. Eerste Volvo 245 GLT
Dieselpower France nog een echte 5 cilinder : XC70 D5 AWD MY 06.2012 Summum
ObbeTuning motor modificatie aan boord! EURO 5b.
Driving Volvo anno1995. Eerste Volvo 245 GLT