Hier in Zweden bij Hertz bijna alles "nieuw" spul. Met gemiddeld 30.000 op de klok.
En een aantal XC40.
Hier in Zweden bij Hertz bijna alles "nieuw" spul. Met gemiddeld 30.000 op de klok.
Ik ga gewoon wachten als lukt met EV kopen, als het al verplicht zou worden, tot 2030-35 en dan hebben we een heel ander plaatje gezien alle ontwikkelingen. Daarnaast heb ik de aanname dat de geo politieke ( europese ) situatie ons over een paar jaar brengt naar andere prio s dan auto uitstoot.....Henry82 schreef: ↑08.02.2024 - 08:55 En een Zeekr X is ook een paar mille goedkoper geworden, en nu inclusief 10 jaar garantie en onderhoud.
Meneer Geely is er maar druk mee.
https://www.autoweek.nl/autonieuws/arti ... onderhoud/
Ja en Polestar heeft dus gevraagd of ze dat niet konden doen met die Polestars, aangezien ze dan goedkoop op de markt zouden komen.JeroenSpock schreef: ↑08.02.2024 - 12:37 Ging Hertz of Sixt niet 20.000 EV's de deur uit trappen en weer terug naar ICE?
En dus dumpt Polestar zelf de prijs van hun auto's....Paul schreef: ↑09.02.2024 - 12:31Ja en Polestar heeft dus gevraagd of ze dat niet konden doen met die Polestars, aangezien ze dan goedkoop op de markt zouden komen.JeroenSpock schreef: ↑08.02.2024 - 12:37 Ging Hertz of Sixt niet 20.000 EV's de deur uit trappen en weer terug naar ICE?
Ja….je kunt dan maar zo voor dure reparatie’s komen te staan, story of my life..
Ehm, het zijn geen investeerders maar financiers. Dat is ook geld maar toch anders, meer van de categorie "shark". Dat consortium aan banken zal wel de nodige garanties hebben geeist en gekregen, al dan niet van de moeder. En 3 jaar is zo om, dan moeten de pecunia weer terug naar de banken. Dat zal dan uitlopen op herfinanciering, hetzij via verlenging van de lening, hetzij via uitgifte van obligaties hetzij via aandelenemissie. 3 jaar is zo om, ik ben benieuwd hoe ze er dan voor staan.