wat is de waarde voor de weerstand dummy vd gordelspanner recall?

De eerste generatie XC60
Plaats reactie
Grey XC60
1st Gear member
Berichten: 16
Lid geworden op: 19.03.2017 - 11:37

Hallo,

ik hoop dat iemand mij kan helpen aan de waarde van de weerstand die de dummy heeft , die geplaatst is bij de recall actie van Volvo.

wie weet deze waarde? hoeveel Ohm?

Ik wil de melding op het dashboard graag kwijt.......

alvast bedankt

groet Rick
Gebruikersavatar
The Mechanic
5th Gear member
Berichten: 1441
Lid geworden op: 16.04.2018 - 19:53

Wat is de oorzaak van jouw brandende lampje dan?
Grey XC60
1st Gear member
Berichten: 16
Lid geworden op: 19.03.2017 - 11:37

Volgens de testkast geeft de rechtergordelspanner een fout.....

de gordelspanner is met de re-cal actie van Volvo uitgebouwd en toen is er een dummy weerstand geplaatst.
Marcelvg
2nd Gear member
Berichten: 54
Lid geworden op: 06.03.2016 - 21:21

Openmaken en kijken welke weerstand erin zit
Is denk ik de beate optie
Gebruikersavatar
The Mechanic
5th Gear member
Berichten: 1441
Lid geworden op: 16.04.2018 - 19:53

Waarom niet gewoon terug naar de dealer? Kunnen ze gewoon een nieuw weerstandje monteren.
Grey XC60
1st Gear member
Berichten: 16
Lid geworden op: 19.03.2017 - 11:37

The Mechanic schreef: 26.07.2023 - 23:48 Waarom niet gewoon terug naar de dealer? Kunnen ze gewoon een nieuw weerstandje monteren.
Terug naar de dealer is geen optie want deze heeft dit niet op voorraad............

Toen de re-cal actie werd uitgevoerd, is aan de rechterkant de connector vernield en die was ook niet op voorraad: toen moest ik 3 weken later terug komen om een reparatie te doen die tijdens de re-cal was veroorzaakt.

Ik heb die tijd niet want ik wil graag op vakantie zonder brandende rode lampjes op mijn dashboard.
Sracovlov
2nd Gear member
Berichten: 96
Lid geworden op: 07.12.2019 - 10:13

Grey XC60 schreef: 27.07.2023 - 12:42
The Mechanic schreef: 26.07.2023 - 23:48 Waarom niet gewoon terug naar de dealer? Kunnen ze gewoon een nieuw weerstandje monteren.
Terug naar de dealer is geen optie want deze heeft dit niet op voorraad............

Toen de re-cal actie werd uitgevoerd, is aan de rechterkant de connector vernield en die was ook niet op voorraad: toen moest ik 3 weken later terug komen om een reparatie te doen die tijdens de re-cal was veroorzaakt.

Ik heb die tijd niet want ik wil graag op vakantie zonder brandende rode lampjes op mijn dashboard.
Als de dealer hem 's ochtends besteld is die 's middags al binnen.
Grey XC60
1st Gear member
Berichten: 16
Lid geworden op: 19.03.2017 - 11:37

deze week 2 verschillende dealers gevraagd of men het dummy weerstand kon leveren:
- de eerste moest uitgelegd worden waar de dummy voor nodig was: deze dealer heeft zelf de re-work actie uitgevoerd...............
- de tweede wist het ook niet en ging het navragen: ik wacht nog op een antwoord...

Is er misschien iemand op dit forum die mij verder kan helpen ? met misschien een Volvo onderdeelnummer?
Plaats reactie

Terug naar “XC60 t/m MY2017”