Stuurslot kapot V60 2019

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nomad
5th Gear member
Berichten: 1150
Lid geworden op: 18.04.2013 - 16:39
Locatie: Noord-Oost Brabant

Even mijn ervaring delen, kan misschien voor anderen handig zijn, want het blijkt best vaak voor te komen. Afgelopen vrijdag wilde de auto niet starten. De naalden gaan een keer van links naar rechts en dat was het wel. Geen enkele melding op het scherm. Gelukkig stond de auto thuis en kon ik 'm even uitlezen. Veel foutmeldingen die wezen naar de SAS en eentje voor de stuurkolom, maar niets voor de SCL. Het leek dus op een defecte SAS. Uiteindelijk bleek na verdere diagnose dat het toch aan het stuurslot lag. Heb de auto nu tijdelijk aan de praat en zal deze week even een nieuw stuurslot plaatsen.

Wat me eigenlijk het meest irriteert is dat je geen enkele melding op het scherm krijgt en de auto start niet. Nu ben ik redelijk handig met vida, dus ik red mezelf wel, maar anderen kunnen weinig anders dan een oprijwagen bellen, want een hybride mag je niet slepen. Mocht je in the middle of nowhere stranden en bij je SCL kunnen, een flinke tik erop zorgt ervoor dat je nog een paar keer kan starten en hopelijk op je bestemming komt.
- Volvo V60 T8 Inscription MY2019. Serviced by Volservice.nl, Soon to be optimized by Obbetuningl
- Polestar 2 MY2023 LRSM

Volhelp.nl

S60, V60 en XC60 fans op Facebook
Plaats reactie

Terug naar “V60/S60 vanaf MY 2019”