Carplay V40 - Inbouw stap voor stap met foto's

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Gebruikersavatar
vankol
4th Gear member
Berichten: 611
Lid geworden op: 09.04.2016 - 15:26

OsmiumV40 schreef: 26.02.2024 - 19:33
vankol schreef: 23.02.2024 - 19:24 Swedesolutions heeft nieuwe software op de site staan, waarbij we de aux niet meer nodig hebben.
Alles werkt dan via Bluetooth.

Ging probleemloos bij mij.
Dat is goed nieuws! Hoe werkt het nu precies, en zijn er nog andere (merkbare) verschillen?
Volgens een ander form lid werkt niet alles, maar wat ik er mee doe, werkt.
Dus muziek afspelen, navigatie, telefoon. geloof dat Mirror screen niet werkt.
Opstarten gaat nu beter naar AA met de usb aansluiting moest ik nog wel eens de ext. gebruiken om te schakelen.

Via de site SwedeSolutions kan je 2x software updaten via een usb stick, installatie gaat verder zoals je ook de eerste keer alles ge updated heb.
Media op je Volvo scherm zet je op Blutooth ipv Ipod.
VOLVO S60 D3 2011 GT V40 T2 Nordic+ 2016
mjdaane
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 03.07.2022 - 14:56

Ik heb ook de test update geïnstalleerd. Geen enkel probleem ervaren met het installeren.

Nu tijdens gebruik merk ik dat de audio kwaliteit via Bluetooth super is. Volume kan nu nog harder 😁

Tip: je iPhone moet je verbinden met de Bluetooth van je V40 voor zowel media als telefoon. Ik had eerst alleen media gedaan, maar dan hoor je niks als je gaat telefoneren 🙈

Wat ik nu pas merk, zodra ik de auto aanzet start CarPlay automatisch op. Dit gebeurde bij mij niet met de vorige software versie. Ook doet mijn achteruitrijcamera het nu elke keer, met de vorige software deed hij het soms niet.

Al met al ben ik zeer tevreden met deze test update 👍
Plaats reactie

Terug naar “V40”