Android navigatie xc90 carplay android play

grol
1st Gear member
Berichten: 12
Lid geworden op: 04.06.2012 - 16:23

volvo xc90 010 schreef: 20.09.2022 - 23:55 Hij zit er in !! via een navigatie inbouwer in Rotterdam 180 euro inbouwkosten betaald. Je bent knettergek als je voor die 180 euro zelf gaat zitten klooien.
Ik heb er 2 uur bijgestaan hoe tientallen draadjes moesten worden aangepast , doorgeknipt en omgelegd en ben zelf best wel handig , maar hiervan zeg ik NOOIT aan beginnen
Ik had het lastigste type zonder AUX, daarvoor moet een speciale tussen-unit gemonteerd worden dan.
deze gaan ze eind deze week erin monteren.

Het werkt heden alleen zonder geluid.
Ik laat nog even weten als alles is voltooid

Het ziet er schitterend uit !
een vraag die geheel off-topic is.
@volvo xc90 010: op foto 2 zie ik dat de stoel van de bijrijder nieuw bekleed lijkt te zijn. heb jij de stoelen opnieuw laten bekleden? zo ja, kan je er iets meer over delen? bijvoorbeeld een nieuw topic starten waarin je ervaringen en foto's deelt?
S60 T5 Intro Edition Polestar
XC90 V8 AWD Geartronic Executive Edition
V40 T3 Polar+ Sport (R-Design) MY2019
Tesla S 70 2016
Peugeot 508 SW 2016
C30 D2 R-Design 2011
Mini Cooper D 2007
ivovdm
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 08.03.2024 - 19:03

Harrywarry schreef: 08.10.2023 - 22:43
Harrywarry schreef: 18.09.2023 - 10:46 Dag allen, ook ik heb een junsun v1 in mijn xc90 uit 2008 laten plaatsen. Op zich werkt het goed, echter in het buitenland is het een drama. Hij verliest dan zeer regelmatig contact met mij telefoon (de CarPlay)
Ook krijg ik regelmatig een afbeelding van een auto (animatie) met een rode motorkap te zien. Volgens junsun zou het aan het canbus nummer kunnen liggen. Ik heb deze aangepast (324). Het probleem blijft echter bestaan

Iemand een idee?
iemand?
Heb je het al opgelost mij is het gelukt ik ben ervanaf.
Volvo xc90 2006
volvo xc90 010
2nd Gear member
Berichten: 133
Lid geworden op: 24.07.2020 - 11:04
Locatie: vlaardingen

Toin8 schreef: 22.11.2022 - 14:09 Hi,
Ik heb ook de spullen besteld net als @reneweteling. bedankt voor het 'boodschappenlijstje'.
Echter loop ik tegen een puntje aan wat ik zelf vervelend vind. Als ik de auto uitzet blijft het scherm + de open staande apps nog +/- 20 seconde aan staan. Zelfs als ik uitstap en de auto op slot doe, dan blijft het scherm en muziek aan staan.
Verkoper geeft aan dat het scherm aan blijft staan zolang er stroom op komt, maar dit probleem had ik niet met de oude radio.
Hebben jullie wellicht een idee hoe dit op te lossen?

Edit;
Verder vond ik het installeren van het scherm niet heel moeilijk, het is enkel wat prullen en op sommige plekken kom je er lastig bij. Ik heb een Volvo XC90 V8 uit 2005 zonder AUX maar alle kabels konden zo ingeprikt worden. Er zijn genoeg filmpjes op internet te vinden hoe je bepaalde delen het makkelijkst los kan krijgen.
Achteruitrij camera moet ik nog installeren maar mijn hemelbekleding is losgelaten door vocht problemen, afvoer van de dakraam zit verstopt. Dus voordat ik alles open ga maken om naar de kabel naar achteren te voeren wil ik ook kijken naar de hemelbekleding.
ik ben bang dat ze dezelfde fout bij jouw hebben gemaakt als bij mij ! de spanning hebben ze weggehaald bij de paarse draad !! dat mag helemaal niet ! die komt bij een stuurapparaat vandaan de kans is groot dat dit de binnenverlichting is , deze blijft ook enige tijd nabranden als je de deur sluit ! Ik moest dit zelf aanpassen want ze snapte er daar helemaal niets meer van . In het dashboard kastje zit een lampje met permanente plus , die is uitstekend te gebruiken als hoofd spanning, de stroom bij de aansteker voor spanning over contact. Ik weet er inmiddels meer van dan hun.
Plaats reactie

Terug naar “XC90 Classic t/m MY 2014”