Typisch, ik wist toen der tijd dat ik een prothese in mijn rechter schouder zou gaan krijgen en zocht daarom ook naar een automaat.
We hadden in 2018 een v50 2.0d met een 6 bak, getuned naar 189pk, heerlijke wagen

.
Ik zat toen in de ziektewet en wist dat ik iig nooit meer terug zou kunnen naar mijn oude beroep.
Dus oa gingen onze te rijden km's drastisch omlaag.
Daarbij was de koppelings cilinder aan de bak kant lek en had ik geen zin om die en de hele koppeling (en misschien zelfs het dubbele massa vliegwiel) te gaan vervangen voor een auto die de deur uit moest.
Ik was al vaker aan die schouder geopereerd en dacht ongeveer te weten wat voor ellende me te wachten stond.
Uiteindelijk wist ik maar half wat voor ellende er met de operatie mee kwam, maar daar gaat het nu niet om

Dus ik vond dat ik mezelf mocht verwennen door eindelijk eens een T5 te zoeken. Als kind was ik weg van de 850T5 en de R.
En zo heb ik er bewust 1 met hoge km stand gezocht, dan viel de aanschaf mee en had ik ook nog eens een auto om zo af en toe aan te kunnen sleutelen.
Wat is dat toch met vaders? De mijne heeft al vaker auto's van mij overgenomen omdat ie ze zo fijn vond