Hallo,
sinds kort trotse eigenaar van een XC90 Kinetic uitvoering 2.5T AWD zonder Park Assist uit 2006.
De achterbumper was alleen iets beschadigd. Nu is het me gelukt een andere onbeschadigde bumper te vinden met daarin parkeersensoren en aansluitkabel.
Dit lijkt allemaal OEM te zijn. In de zoektocht om te kijken wat ervoor nodig is om dit origineel aangesloten te krijgen heb ik gezien dat een module achterin benodigd is, een knop op het dashboard en dat eea via VIDA geactiveerd moet worden.
Wat ik alleen nog niet kan vinden: is de bekabeling tussen knop op het dashboard en de module achterin (stamkabel) aanwezig bij dit bouwjaar of moet deze nog getrokken worden?
Alvast dank voor de reactie!
Mvg Ronald
Stambekabeling PDC
- 1-wiel
- 4th Gear member
Je hebt nodig:
knop dashboard
bekabeling van bumper sensoren naar pdc (module)
Software download
knop dashboard
bekabeling van bumper sensoren naar pdc (module)
Software download
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
V70-d5-2007-6 bak- alle Standkachel start en stop opties......Xc90 remmen rondom… Billstein B6 schokbrekers met Eibach veren …VDD-X3 dongle....S60 koplampsproeiers…Oem Subwoofer....BT Phm module volvocesky. .......ABL-Xenon-koplamp retrofit werkend als af-fabriek...Blis retrofit en nog veel meer...
-
- Starter
Dank voor de info! Is ook bekend waar ik de stamkabel kan vinden waarop de PDC module moet worden aangesloten? (dan niet die van de bumper af komt) maar de kabel die richting het audio systeem en 12v moet worden aangesloten? Volgens de volvo handleiding zou dit 2006 model erop voorbereid moeten zijn.
- Msuidgeest
- Geartronic member
- Contacteer:
Daar ligt toch de eindversterker? Of is er ruimte genoeg voor meer electronica.
Mark
Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.
Arthur C. Clarke
Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures/
Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying.
Arthur C. Clarke
Installateurs gezocht:
https://wouda.nl/vacatures/