Nieuwe trotste eigenaar V70! Vraag over LPG, bluetooth en parkeersensoren

In deze rubriek dus alleen over de V70 met 'schouders'.
Ga voor de V70 Classic (dus het 850 model) naar de 850 rubriek.
Jiska
4th Gear member

OGA244 schreef: 13.02.2025 - 10:34 Dit blijft mijn favoriete model Volvo
Helemaal mee eens!
Een echte Volvo-man :)

Huidige wagen:

Volvo V70 2.5 T AWD Summum 2006 - Kleurcode 019 zwart.
Aanschaf 330.000km | 8 April 2024
Bi Xenon, Leder, Geartronic, PDC, HU850, High Performance Audio, 17'' Orestes velgen, klepspoiler, dakrails etc etc..
Pieter111
1st Gear member

v70fanaat schreef: 07.02.2025 - 22:46 Mooie auto mooi beige van de buitenkant evenals het interieur, houtinleg, xenon, stoelverwarming echt prachtig. Veel plezier ermee
Dankjewel!
Volvo V70 2003, 2.4, 140 pk
Pieter111
1st Gear member

stap schreef: 12.02.2025 - 21:50 Mooie auto hoor, gefeliciteerd! Als het interieur je niet tegenstaat dan zou ik het lekker zo laten. (anders had je hem niet gekocht lijkt me?) Op zich is er veel aanbod als je volledig leer wilt, en niet gek duur.
Over jouw aanschafprijs: auto's zijn gewoon in prijs gestegen de laatst jaren. Wat echt een plus is bij deze auto is de lage kilometerstand, dat scheelt algemene slijtage.

Ik ben wel benieuwd naar jouw ervaring met de garage waar je hem gekocht hebt, en hoe ze achteraf zaken oplossen. Een aantal auto's die ze aanbieden zien er redelijk uitgewoond uit voor een flinke prijs. Het is redelijk bij mij om de hoek, en ik ben er wel eens wezen kijken maar ik werd nooit echt warm van de manier van communiceren. Kan ook aan mij liggen natuurlijk haha.

Heel veel plezier met jouw V70!
Nou leer vind ik uiteindelijk wel mooier natuurlijk maar eerst maar even doorsparen. Ik heb een zoekopdracht opgeslagen op marktplaats voor v70 interieur en hou de websites van auto Rima en Involve in de gaten; zie ik dan nog een goede (en goedkope) mogelijkheid voor een tweedehands lederen interieur over het hoofd?

Ja met de km stand ben ik natuurlijk blij, net als met de aandachtspunten hierboven, goed om scherp op te zijn want het is natuurlijk geen nieuwe auto.

Oh ik vond het vooralsnog eigenlijk wel prima, heb er best even gezeten en het gaat soms een beetje vlot maar dat hoort er ook wat bij denk ik. Heb gelukkig drie maanden garantie, lees online ook wel dat er soms achteraf nog wat mankeert maar dat lijken ze altijd netjes op te lossen. We gaan het zien!
Pieter111
1st Gear member

OGA244 schreef: 13.02.2025 - 10:34 Als ze veel uit Zweden halen zijn leer en navigatie daar zelden aanwezig, wel xenon, stoelverwarming en motor verwarming.
Dit blijft mijn favoriete model Volvo
Dank! Is motor verwarming hetzelfde als een stand kachel? Ik ben benieuwd of dat er op zit. Vond al wat info op het forum dat je dat goed kunt zien in het menu in de auto of door een geribbeld pijpje (uitlaat) links tussen bumper en voorwiel.
Pieter111
1st Gear member

Vast even een update: komende zaterdag kan ik de auto ophalen, ik kan niet wachten. Even doorzetten met het ov van Amsterdam naar Rheden maar de terugtocht verloopt vast beter :)

Ik heb me ondertussen al behoorlijk ingelezen op het forum dus al een stuk wijzer maar ik kom vast nog dingen tegen.

Zodra ik de auto heb zal ik zelf nog even wat foto’s maken en de eerste ervaring en misschien wat vragen delen! Dank voor alle meedenken!
kawazxr
5th Gear member

Kijk dat schiet al lekker op dat je hem a.s. zaterdag kan ophalen, lekker hoor en veel rijplezier op de terug weg ;).
S60 T8 R-Design Hybride
stap
2nd Gear member

Pieter111 schreef: 18.02.2025 - 07:22
stap schreef: 12.02.2025 - 21:50 Mooie auto hoor, gefeliciteerd! Als het interieur je niet tegenstaat dan zou ik het lekker zo laten. (anders had je hem niet gekocht lijkt me?) Op zich is er veel aanbod als je volledig leer wilt, en niet gek duur.
Over jouw aanschafprijs: auto's zijn gewoon in prijs gestegen de laatst jaren. Wat echt een plus is bij deze auto is de lage kilometerstand, dat scheelt algemene slijtage.

Ik ben wel benieuwd naar jouw ervaring met de garage waar je hem gekocht hebt, en hoe ze achteraf zaken oplossen. Een aantal auto's die ze aanbieden zien er redelijk uitgewoond uit voor een flinke prijs. Het is redelijk bij mij om de hoek, en ik ben er wel eens wezen kijken maar ik werd nooit echt warm van de manier van communiceren. Kan ook aan mij liggen natuurlijk haha.

Heel veel plezier met jouw V70!
Nou leer vind ik uiteindelijk wel mooier natuurlijk maar eerst maar even doorsparen. Ik heb een zoekopdracht opgeslagen op marktplaats voor v70 interieur en hou de websites van auto Rima en Involve in de gaten; zie ik dan nog een goede (en goedkope) mogelijkheid voor een tweedehands lederen interieur over het hoofd?

Ja met de km stand ben ik natuurlijk blij, net als met de aandachtspunten hierboven, goed om scherp op te zijn want het is natuurlijk geen nieuwe auto.

Oh ik vond het vooralsnog eigenlijk wel prima, heb er best even gezeten en het gaat soms een beetje vlot maar dat hoort er ook wat bij denk ik. Heb gelukkig drie maanden garantie, lees online ook wel dat er soms achteraf nog wat mankeert maar dat lijken ze altijd netjes op te lossen. We gaan het zien!

Elferink in Enter heeft vaak mooie interieurs staan, en in Gorredijk heb je Hunterparts.
Plaats reactie

Terug naar “V70 MY2000 t/m MY2008”