V70 2.0 VEA T4 B4204T19 2016 - Problemen?
- flevodirk
- 4th Gear member
Jammer idd.. Het kan wel eigenlijk moet ik zeggen.. ik heb 5 jaar rondgereden met Rica tuning vd motor, maar OOK Rica tuning van de bak qua software (en die laatste kan Obbe helaas niet qua software aanpassen). Dus 5 jaar karren met 425 Nm, zelfde V70 T4, zelfde Aisin/Geartronic bak. Ik heb wel direct na de tuning de bak laten flushen voor goed onderhoud en de boel heeft altijd boterzacht geschakeld. Geen errors of storingen gehad, niets. Wellicht scheelt het ook dat ik de auto met 58 dKm op de teller heb aangeschaft, als er al paar ton op staat kan de staat vd bak wel wat anders zijn denk ik. En ja, ik heb meerdere keren een stoplichtsprintje gedaan, uiteraard niet elke dag; dat kan ik niet betalen qua benzineNSMNSM schreef: ↑27.10.2025 - 23:24 Van het weekend bij wat gas geven 1 kermis kerstboom verlichting op het dashboard. Esc, bandenspanning, beperkte werking versnellingsbak. Versnellingsbak ook daadwerkelijk in de noodloop.
Contact opgenomen met de tuner en besloten de tune ongedaan te laten maken. Komende woensdag even heen en helaas.....
Baal er wel van, want er zit nu wel echt een stuk meer pit in die wagen.
Ik wil de boel wel graag heel houden.
Gelukkig van de tuners kant een goede service en meedenkend, ook geld terug. Dat is wel erg fijn![]()
Maar fijn dat je nu verder kan en ook nog geld terug, niet slecht
Volvo S60 2.0T Drivers Edition 2007 sept 2015 - maart 2021 @348.000 km (bijna 6 jaar gehad)
V70 T4 2016 GT Inscription edition +Rica update
Toyota Corolla Touring Hybrid-spaarmobiel
Actueel verbruik:
Vorige auto-S60 verbruik
V70 T4 2016 GT Inscription edition +Rica update
Toyota Corolla Touring Hybrid-spaarmobiel
Actueel verbruik:

Vorige auto-S60 verbruik