Ik rij een MY26 V90. Binnenverlichting herken ik, maar is algemeen issue.Willem XC60 schreef: ↑23.12.2025 - 21:08 Hallo allen,
Vooraf: sinds 18-10-2025 ben ik in het bezit van een fabrieksnieuwe Volvo XC60 MY2026.
Geen contacten herken ik ook, maar dit gebeurt bij mij alleen regelmatig als ik aan de kabel zit en android auto ook draait. Is dat bij jou ook? Heb het idee dat het helpt als ik even wacht met de kabel aansluiten zodat de bluetooth goed verbonden is.
Daarnaast aantal keer gehad dat ik niet kan bellen, want audio komt niet door. Mensen horen mij wel. Dat is dan ook zo bij meerdere gesprekken achter elkaar.
Rittenregistratie is ook niet betrouwbaar bij mij. In de app ontbreken veel ritten en locaties.
Daarnaast heb ik aantal keer gehad dat de instellingen pagina van audio is vastgelopen en instellingen verdwenen zijn. Dat gaat specifiek over B&W. Dan moet ik een reset uitvoeren.
Al met al nog steeds beter dan mijn V60 met sensus hiervoor. Want daar stopte de audio er ook vaak mee op lange ritten maar die kan je niet resetten. Wel eens rit van 1000km moeten doen zonder audio, knipperlichtgeluid en ook niet kunnen bellen. Zelfs opnieuw starten hielp dan niet. Misschien dat dit mijn referentiekader wat aanpast. Een reset vind ik prima als het dan maar opgelost is.