Goedenavond!
Ik ga mijn XC40 inruilen voor een XC60 (uit 2022). Mijn XC40 heeft altijd zijn onderhoud bij de Volvo dealer gehad. Toen we hem kochten hebben zij ook de app geïnstalleerd. De XC60 is geïmporteerd, en krijgt voor levering nog een onderhoudsbeurt bij een Volvo dealer (dat is niet de partij waar ik de auto koop).
Kan ik straks zelf de auto registeren in de app? Of moet de dealer dat doen?
De XC40 zat nog Volvo assistance. Is er een manier om dat weer te krijgen? Is dat automatisch als ik onderhoud bij de dealer laat doen?
Wat gebeurt er als ik op die onderhoudsknop druk als ik geen assistance heb?
Occasion gekocht - registratie app
- BertZ64
- 5th Gear member
Gefeliciteerd met de XC60!
Het is wel van belang dat de auto in het Volvo VIDA systeem op Nederland wordt gezet door de dealer. Vervolgens dien je een Connected Services abonnement op de XC60 af te sluiten (€60 voor 2 jaar). Het koppelen van de auto aan de app kan je zelf doen.
En Volvo assistance krijg je automatisch als je het onderhoud door een Volvo dealer laat uitvoeren.
Het is wel van belang dat de auto in het Volvo VIDA systeem op Nederland wordt gezet door de dealer. Vervolgens dien je een Connected Services abonnement op de XC60 af te sluiten (€60 voor 2 jaar). Het koppelen van de auto aan de app kan je zelf doen.
En Volvo assistance krijg je automatisch als je het onderhoud door een Volvo dealer laat uitvoeren.
Bert
Privé: Volvo XC60 T8 AWD Recharge Inscription (MY2021) Fusion Red met vele opties waaronder luchtvering.
Zakelijk: BMW iX1 eDrive 20 xLine (2025)
Mijn autohistorie
Privé: Volvo XC60 T8 AWD Recharge Inscription (MY2021) Fusion Red met vele opties waaronder luchtvering.
Zakelijk: BMW iX1 eDrive 20 xLine (2025)
Mijn autohistorie