V50MY08

Geleverd vanaf 2003
V50MY08
Starter
Contacteer:

Eind juni, week 26 wordt hopelijk mijn V50 geleverd; flint grey, EDITION 1,high perf. en de inmiddels tot de standaard assort. velgen behorende Zaurak 17ch diamant cut velgen. Ook het interieur van de sports editions zijn nu leverbaar voor de "gewone"uitvoeringen zodat ik ook een lichtgrijs/wit interieur kon toevoegen.

Zijn er inmiddels al meer leden die MY08 hebben besteld?? En hebben zij ook eenzelfde levertijd doorgekregen?

Als hij er op tijd is kan ik nog mooi naar Soesterberg!
Paul
Geartronic member

Goed zo!! Tot de meeting!
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus

MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Met eind juni zal je een van de allereersten zijn, de levertijd is nu al eind juli begin augustus
Volvo for life
sbv
6th Gear member

Ik niet, maar mijn buren hebben een V50 2.0 benzine Edition 1 electric silver met 17" Sagitta en high perf audio besteld(lease).
Langzaam aan wordt het echt een Volvo buurt bij mij.
Buren V50, wij S60 dan Mini cabrio/Dodge RAM 1500. Daarnaast V50 en dan V70/S40

Zij ''19 V60 D4 Cross Country en '98 S70R AT Saffron Pearl
Hij '23 Peugeot 508 SW GT 225 en '00 V70R AWD Laserblue
Lex
2nd Gear member

Zo wordt het een beetje de Opel Kadett van deze tijd.......... :wink: Auto voor "de gewone man" dus ( voor de ouderen onder ons: Spaan en Vermeegen :) ).
Justin
1st Gear member

Ik bestelde mijn V50 begin april en hoorde 5 dagen later dat er een nieuw model aankwam.... (ik had natuurlijk eerder op dit forum moeten kijken.... :P )..... ik helemaal ziek natuurlijk, maar meteen contact opgenomen met de dealer en toen bleek MY2007 al niet meer leverbaar en moest de bestelling worden omgezet naar MY2008. Dus ik zal echt een van de allereerste gaan krijgen! Een titanium grijze V50, 17" spartacus (sagitta's waren niet meer leverbaar), licht grijs interieur, HP-sound systems en nog wat kleine extratjes....... ik kan niet wachten tot het eind juni is!!
Justin
1st Gear member

o ja, ik vergeet het Edition I pakket nog..... :P
V50MY08
Starter
Contacteer:

Dan zaten we in hetzelfde schuitje, alleen heeft mijn dealer Serva Amersfoort de bestelling enigszins vertraagd omdat zij dit met "voortschreidend inzicht"al voorzagen. Omdat tot medio april alleen bekend was dat de introductiedatum in juni zou zijn dacht ik toch maar MY07 te nemen aangezien het een lichte facelift zou worden. Het is niet wereldschokkend, maar ik vindt zowel het exterieur en interieur qua mogelijkheden er flink op vooruit gegaan zoals de grotere opbergvakken, rolluikje, grotere middenarmsteun ed. En voor mij een groot voordeel dat de diamand cut Zaurak velgen nu los besteld kunnen worden. Omdat dit niet kon heb ik in 1e instantie de crius velgen besteld.

Maar goed de dealer belde ook mij met de mededeling dat we de auto opnieuw moesten samenstellen omdat MY07 niet meer leverbaar was!
V50 MY08, Edition1, zaurak diamond cut 17";, off-black/quartz interior, high performance audio, Titanium Grey Pearl.
Justin
1st Gear member

ik was een paar dagen daarvoor op de AutoRai geweest en daar beweerde ze met droge ogen dat ze niets wisten van een facelift o.i.d. Ik had me natuurlijk iets meer moeten verdiepen hierin voordat ik de bestelling plaatste, maar ja, je denkt toch dat Volvo een betrouwbare organisatie is. Gelukkig kwam het nog goed en zal ik dus hopelijk over ca. 1,5 maand in een MY2008 rijden! Ik vind ook dat die er flink op vooruit is gegaan en het is natuurlijk ook leuk om je een beetje te kunnen onderscheiden van alle V50's die er inmiddels rondrijden....
Edgar
5th Gear member

Week 26 komt "mijn lease" V50 binnen week 27 rijden volgens de dealer.

Wordt een Ed. 2
Volvo V50 D2 R-Design MY11, Professionel Line, 17"; Cratus, Off black vulcaflex/ agnes creme Leder, Privacy Glas, Ice White.

BMW 120i
VW Passat 2.0 TDI High Line die weg gaat
Guestuser

Deze week gaat hij besteld worden (lease). V50 1.8, Edition 1, High Performance en Zaurak 17 inch velgen. Dealer geeft dakrails cadeau. Bij aflevering van de auto zal ik per direct de sunblinds laten monteren.

Gezien de interesse en vele bestellingen zal het echter nog wel even duren voordat ik mijn meters kan maken......
Hans van de V50
1st Gear member

Ik ben ook een gelukkige! Voor de specificaties zie het onderschrift. Volgens de dealer wordt hij in de week van 2 juli (week 27) geleverd.
Hans

Volvo V50 2.0D Edition II / Black Sapphire / 17"; Zaurak Diamond Cut / Leder Offblack / Edition Plusline (verwarmde voorstoelen, bixenon koplampen) / Alu-inleg sportstuur en pookknop / Dakspoiler / Sunblinds / MY2008
Bol
1st Gear member

Tsja ik weet het niet of ik tot de gelukkigen behoor die een MY2008 zullen krijgen. Eind april is de auto besteld. Vandaag heb ik via de leasemaatschappij vernomen dat ze verwachten rond 15-6 te kunnen leveren.

Als ik het verhaal van Justin lees, zou het zomaar een MY2008 kunnen zijn. Zou leuk zijn als dit het geval is, lederen bekleding is wel zo leuk....
S40 2.4 Edition II / Passion Red / Sport chassis / Xenon / Season-line / Sagitta 17"; / off-black(dala T/Tec)
S40 2.0d Edition II MY2008 / Passion Red / Sport chassis / Xenon / Season-line / Spartacus 17"; / black leder
Edgar
5th Gear member

Bol schreef:Tsja ik weet het niet of ik tot de gelukkigen behoor die een MY2008 zullen krijgen. Eind april is de auto besteld. Vandaag heb ik via de leasemaatschappij vernomen dat ze verwachten rond 15-6 te kunnen leveren.

Als ik het verhaal van Justin lees, zou het zomaar een MY2008 kunnen zijn. Zou leuk zijn als dit het geval is, lederen bekleding is wel zo leuk....
Je kunt toch navragen aan de dealer lijkt mij....
Volgens mijn dealer was MY2007 eind april niet meer te bestellen/ of leverbaar....
Maar dan heb je dus ook niet de keuze gehad voor de kleur leder die je wilt hebben...??

Die van mij is op 23 April besteld (officieel dan... was eerder maar was een fout gemaakt) en ik krijg zeker MY08 en komt binnen bij de dealer in week 26, week 27 kan ik rijden :D
Volvo V50 D2 R-Design MY11, Professionel Line, 17"; Cratus, Off black vulcaflex/ agnes creme Leder, Privacy Glas, Ice White.

BMW 120i
VW Passat 2.0 TDI High Line die weg gaat
pimp
2nd Gear member

Weet iemand hoe het zit met de dorpels het my08 model? In de prijslijst kan ik niet vinden of de dorpels nu wel of niet in kleur zijn vanaf het basis model. Ze hebben het alleen over bumperinleg in kleur.
In de omringende landen (belgie en duitsland) zijn de dorpels pas vanaf de momentum in kleur (staat in prijslijst), als dit in nederland ook zo zou zijn zou de edition dus geen dorpels in kleur hebben??
Ouders: C70 convertible 2.4t automaat en V60 T5 summum powershift. Zelf: BMW 125i cabrio en MINI Countryman Cooper S All4
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

pimp schreef:Weet iemand hoe het zit met de dorpels het my08 model? In de prijslijst kan ik niet vinden of de dorpels nu wel of niet in kleur zijn vanaf het basis model. Ze hebben het alleen over bumperinleg in kleur.
In de omringende landen (belgie en duitsland) zijn de dorpels pas vanaf de momentum in kleur (staat in prijslijst), als dit in nederland ook zo zou zijn zou de edition dus geen dorpels in kleur hebben??
De Editions zijn aanvulligen op de 32 (base) versie, ze zouden daardoor geen dorpels in kleur hebben.
V50MY08
Starter
Contacteer:

Tijdens het opnieuw samenstellen gaf de verkoper wel aan dat de stootlijsten nu standaard in carosseriekleur zijn gespoten bij de edition 1, was voorheen pas vanaf ed.2. Of de dorpels ook zijn meegespoten is mij niet bekend..

Op de foto van de carconfigerator in ieder geval wel.....
V50 MY08, Edition1, zaurak diamond cut 17";, off-black/quartz interior, high performance audio, Titanium Grey Pearl.
pimp
2nd Gear member

Ik krijg als ik een edition 2 kies en deze samenstel in de configurator geen meegespoten dorpels? Je moet wel bij de keuze van de kleur kiezen op 3d weergave. (bij het kleine plaatje zijn de dorpels altijd in kleur)
In de 3d weergave zijn de dorpels pas vanaf de momentum in kleur.
Vind raar dat er in de prijslijst niks over vermeld staat.
Ouders: C70 convertible 2.4t automaat en V60 T5 summum powershift. Zelf: BMW 125i cabrio en MINI Countryman Cooper S All4
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

Een klein stukje uit de info 2008:

Toegevoegd aan de standaarduitrusting:
o Stootlijsten op portieren in exterieurkleur
o Bandenreparatieset (geen reservewiel meer aanwezig)
o ISO-fix bevestiging/verankeringsstukken (2 buitenste zitplaatsen achter)
o Automatische alarm-knipperlichten. Treden in werking indien een aanrijding heeft
plaatsgevonden en/of airbags zijn ontplooid
o Emergency Brake Lights; ABL-remlichten met LED-techniek. Bij paniekstop / zeer
krachtig remmen (meer dan 7 m/s² en snelheid boven 60 km/h) knipperen de drie LEDremlichten
5 maal per seconde. Zodra de snelheid lager wordt dan 10 km/h treden de alarmknipperlichten automatisch in werking. Deze kunnen vervolgens uitgeschakeld worden door
de bestuurder, maar gaan automatisch uit indien de snelheid weer boven 10 km/h komt.
o AUX-input nu ook standaard op Performance audiosysteem. De AUX-input aansluiting is nu
geplaatst onder de armsteun in de tunnelconsole.
Onderstaande items zijn gewijzigd in de Trimlevel uitrusting.
Kinetic
Toegevoegd:
o Lederen handremgreep
o Lichtmetalen velgen Cordelia 16" (784)
Momentum
Toegevoegd:
o Onderzijde voorspoiler, drempellijsten en onderzijde achterbumper in exterieurkleur
o Aluminium inlays (437) ter vervanging van wood effect inlays
o Luchtvochtigheidssensor (727), zie voor meer informatie pagina 13
o Waterafstotend glas op de voorste zijruiten (595)
Verwijderd:
o Boodschappentashouder (346)
Summum
Toegevoegd:
o Adaptieve B-Xenon verlichting (605)
o Chroomkleurige strip op handgreep achterklep V50 / kofferdeksel S40

Deze voorziening is er dus niet op de Editions maar is er uitsluitend vanaf de Momentum's
marsm104
5th Gear member
Contacteer:

Mis ik nu de bluetooth carkit?
Groeten, Rick Marsman
Afbeelding
Volvo S40 diesel 102pk Volvo 850 T5 1994
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”