Edgar, even voor de volledigheid:
Er zijn verschillende typen draagbare dvd-spelers ! Je hebt de sets, die ik ook heb, waarbij je 1 of 2 losse schermen hebt, die je met klitteband aan de hoofdsteun(en) kunt bevestigen. Deze schermen worden middels een kabel aangesloten op de feitelijke speler, die je dan uiteraard ook nog ergens kwijt moet. Bij mij ligt hij op de armsteun tussen de twee voorstoelen in en zit qua spanning aangesloten op de 12V-aansluiting eronder. Maar ik kan hem ook onder de bijrijdersstoel leggen.
Dan heb je nog de sets, waarbij de speler èn het scherm in zo'n draagtas zitten. Die rits je open, het scherm zit dan aan de ene kant en de speler aan de andere. Lijkt op een klaptafeltje. Die kun je ook aan de stoel hangen, maar daar heb ik geen ervaring mee, dus of en hoe dat werkt, daar kan ik je niet in adviseren !
M.b.t. toepasbaarheid: de schermen van "mijn set" hebben een zodanig lange klitteband, dat ik ze bij wijze van spreken nog om de leuning van de stoel kan vastzetten. Knappe kopsteun, die dan niet past.