high performance audio systeem 4x40 w

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
patrice
3rd Gear member

hallo
ik wacht hier spannend de levering van mijn v50 af
nu had ik graag willen weten wat jullie ervaring is met de high performance audio systeem met 4x40 watt!
in de testwagen stond een originele audio , en dat was niet echt... spannend kwa geluid;
dus heb ik deze optie direct bijgenomen
indien er mensen mij willen laten weten wat zij denken van de optionele audio vinden is dat altijd welkom!
groetjes
Bart
8th Gear member

Hi Patrice,

Ik kan maar 1 ding zeggen: altijd minimaal voor de High Performance gaan! Geluid is super, en zelfs de dealers zeggen zich te "schamen" voor de geluidskwaliteit van de standaardaudio.

Verder veel succes met wachten ;-)
Volvo: V50 2.0D | 850 2.5 10V | V40 1.8 | V50 D5 | XC70 2.4D | S70 2.5 20V | S80 D5 | S60 D5 | 240 2.0 | XC90 D5 | V90 T4 | V60 D6 | C70 2.4T | V60 T6 Recharge | 240 2.0i Polar

'24 XC90 T8 Ultra - Platinum Grey
'08 Mini Clubman Cooper S - Dark Silver

"I'll try being nicer if you try being smarter.."
patrice
3rd Gear member

hallo
bedankt voor uw reactie, wou gewoon even vragen of je er de subwoofer hebt bij genomen? volgens de verkoper is de BASS :P zo ook al goed!
maar bon ik moet toegeven dat nu de dag vooral de kwaliteit en de muziekaliteit van het geluid mij meer interesseert dan een boem boem car!
groetjes!!
Koots schreef:Hi Patrice,

Ik kan maar 1 ding zeggen: altijd minimaal voor de High Performance gaan! Geluid is super, en zelfs de dealers zeggen zich te "schamen" voor de geluidskwaliteit van de standaardaudio.

Verder veel succes met wachten ;-)
eXite
4th Gear member

Ik heb high performance nu al een paar jaar en ben er opzich wel tevreden mee. Ik ben alleen een jeugdige luisteraar (;)) en mijn muzieksmaak (dance, r&b) vraagt dan ook nogal eens om lage tonen. Opzich is de high performance daar wel prima voor, maar ik heb er nu toch voor gekozen om achteraf een subwoofer in te laten bouwen. Dit gebeurt over twee weken, dus ik laat het jullie dan wel even weten :)
Volvo S40 1.6D MY 2005
Volvo S40 T5 BSR MY 2005
Vvijftig
2nd Gear member

eXite schreef:Ik heb high performance nu al een paar jaar en ben er opzich wel tevreden mee. Ik ben alleen een jeugdige luisteraar (;)) en mijn muzieksmaak (dance, r&b) vraagt dan ook nogal eens om lage tonen. Opzich is de high performance daar wel prima voor, maar ik heb er nu toch voor gekozen om achteraf een subwoofer in te laten bouwen. Dit gebeurt over twee weken, dus ik laat het jullie dan wel even weten :)
Volgens mij kost dat wel wat, omdat het geen standaard radio is met tulp uitgangen... is allemaal elektronisch, zal den keen versterker bij komen, omdat meestal de sub uitgang onversterkt is.
"Spee rijdt altijd mee"
Josie
Starter

Ik heb altijd met een getunede wagen gereden waar alle componenten van hoogstaande kwaliteit waren + ik nogal een freak was voor goed "lees zuiver" geluid. Ik was toch aardig verschoten van de kwaliteit en de lage tonen die de high performance weergeeft. Dus zeer goede upgrade dat je gedaan hebt.
patrice
3rd Gear member

wel josie, ik heb ook altijd met getunde wagens gereden, met goede ice installaties, maar aangezien ik nu een koffer nodig heb, heb ik gekozen voor de high performance, ik luister veel naar dance, r&b, enfin muziek waar er toch redelijk veel bass in zit, en ben blij te horen dat dat precies goed lukt met de upgrade. :P ben dit weekend al een paar nieuwe cdkes gaan kopen, heb juist de auto nodig om ze is goed te beluisteren...spannend afwachten dus
Josie schreef:Ik heb altijd met een getunede wagen gereden waar alle componenten van hoogstaande kwaliteit waren + ik nogal een freak was voor goed "lees zuiver" geluid. Ik was toch aardig verschoten van de kwaliteit en de lage tonen die de high performance weergeeft. Dus zeer goede upgrade dat je gedaan hebt.
volvo v50 1.6d topline titanium grey, calacite cream leer, high performance audio, 17 duim aez intenso
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”