Auk schreef:Nee helaas ook nog niet gevonden! Naar mijn inziens alleen verschil qua dakspoiler...
Tja, maar het gaat om het totaal plaatje, als hij net zo strak word als de S40 hoor je mij niet klagen!
Ruud,ruuds70 schreef:He BMW, wel leuk dat je op 14 april 2007 lid bent geworden van dit Volvo forum.
groet Ruud
Dit wil kennelijk bijna niemand begrijpen hier, want het R-Design (niet R-line!) pakket is idd een samenvoeging van een aantal dingen die allang leverbaar waren...pimp schreef:Die spoilertje etc waren ook al leverbaar vanaf de introductie in 04 (ze waren toen alleen iets beschaafder). Toen heette het alleen sportsline ipv r-line. De spiegelkappen en het speciale aluminium komen gewoon van de tot voorkort leverbare edition sport. Het is dus allemaal helemaal niks nieuws. Het enige nieuwe is de bekleding, de matte gril en de blauwe tellers.
Onze v50 scheelt niet veel van de huidige r-line, alleen de matte gril en de blauwe tellers ontbreken.
bmw schreef:Ruud,ruuds70 schreef:He BMW, wel leuk dat je op 14 april 2007 lid bent geworden van dit Volvo forum.
groet Ruud
Wat bedoel je daarmee? Bedoel je dat ik een groentje ben en daarom niet mag meepraten?
Of vind je het gewoon echt leuk dat iemand nu wel zefstandig kan denken en eens wat prikkelende opmerkingen plaatst.
Voor het geval je het eerste bedoelt; ik heb al jaren een Volvo en toen ik jong was had mijn vader halverwege de jaren zeventig ook al zo'n "ouwelullenbak"; tenminste dat vond ik toen van zijn 244. Hij maakte het nog erger door een 340 te kopen toen alle kinderen het huis uit waren. Ervaring met het merk kan mijn niet ontzegd worden.
Na allerlei merken te hebben gereden uiteindelijk toch bij de Volvo uitgekomen. Een geval van voortschrijdend inzicht, zal ik maar zeggen. Ik ben lid geworden kort nadat ik mijn MY 2008 heb besteld en daarover informatie zocht op internet; dan kom je dus bij een forum als dit uit.
Over smaak valt wel te twisten en ik vind niet dat je als "fan" van een merk alles moet slikken en ook best kritisch kan zijn.
Sorry, bedoelde het niet zo hardpimp schreef:@poolrev sorry niet r-line maar r-design, zal het niet meer fout doen:-)