Remblokken vervangen

Geproduceerd bij NedCar in Born
Gebruikersavatar
Turbodesk
5th Gear member
Berichten: 1288
Lid geworden op: 13.07.2005 - 19:52
Locatie: Groningen

Als je naar mijn post boven die van jou kijkt dan zie je de uitleg. :D
Afbeelding

Volvo V70 D5 Edition II, MY2007, 185Pk, GT6, Sapphire Black, Family Line, Mobility Line, Visibility Line, HU850 HP, RSE, EGR & DPF Off, Stage-2 Tuning by Volvotune
Volvo V40 1.8 Lpi Europa
Gebruikersavatar
sprokkel
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 28.05.2007 - 14:10

inderdaad die veertjes die om een oogje heen zitten.
maar die hieronder staan zaten er niet op..
maar ik hoef me dus geen zorgen te maken..
Groet,
Dennis
Bart Giesen
5th Gear member
Berichten: 1868
Lid geworden op: 15.05.2007 - 07:26

-eric-
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 06.07.2007 - 15:06

Heel duidelijk verhaal! Bedankt! Kun ook vertellen met welke aanhaalmomenten je de klauw etc. weer vastzet.
Ramon&Ramon
7th Gear member
Berichten: 9965
Lid geworden op: 12.09.2004 - 22:53
Locatie: Utrecht en Omstreken

dat zijn slijt indicators
Gebruikersavatar
ren
1st Gear member
Berichten: 31
Lid geworden op: 10.06.2007 - 18:36
Locatie: Hellevoetsluis

ik deed het gewoon zo bij de remmen aan de achterzijde ontluchtingsnippel losdraaien en ik kon de cilinders zo terugdrukken (er komt wel olie uit maar kom geen lucht in je systeem ) zo had ik geen last van beschadigingen en geen geetter met draaien.
850 GLT 2.5 20v´93
V40 1.8i 16v G3 ´97
V40 1.9 td 115pk ´04
Ramon&Ramon
7th Gear member
Berichten: 9965
Lid geworden op: 12.09.2004 - 22:53
Locatie: Utrecht en Omstreken

achter kan dat nooit zonder ze te verdraaien,als dat wel zo is,zijn ze dus stuk,dat wil zeggen,het handrem mechanisme is stuk gedrukt.
de voorremtangen kun je terug drukken zonder te draaien en achter moet je rechtsom draaien en tevens drukken
er zijn mooie setjes voor te koop,deze kosten ongeveer 50 euro bij de automaterialenzaak.
Gebruikersavatar
laheije
4th Gear member
Berichten: 814
Lid geworden op: 15.04.2006 - 15:39
Locatie: Schimmert gemeente Nuth

Wie schrijffouten vindt mag ze houden
Gebruikersavatar
laheije
4th Gear member
Berichten: 814
Lid geworden op: 15.04.2006 - 15:39
Locatie: Schimmert gemeente Nuth

Ramon&Ramon schreef: de voorremtangen kun je terug drukken zonder te draaien en achter moet je rechtsom draaien en tevens drukken
Klopt niet die moet je wel degelijk draaien.
Wie schrijffouten vindt mag ze houden
Ramon&Ramon
7th Gear member
Berichten: 9965
Lid geworden op: 12.09.2004 - 22:53
Locatie: Utrecht en Omstreken

eigenwijs zijn is ook een vak heb ik geleerd.:)
Gebruikersavatar
laheije
4th Gear member
Berichten: 814
Lid geworden op: 15.04.2006 - 15:39
Locatie: Schimmert gemeente Nuth

Hoezo
Wie schrijffouten vindt mag ze houden
Gebruikersavatar
laheije
4th Gear member
Berichten: 814
Lid geworden op: 15.04.2006 - 15:39
Locatie: Schimmert gemeente Nuth

[quote="Ramon&Ramon"]
Wie schrijffouten vindt mag ze houden
Ramon&Ramon
7th Gear member
Berichten: 9965
Lid geworden op: 12.09.2004 - 22:53
Locatie: Utrecht en Omstreken

bij deze dan,als je er geenverstand van hebt,geef dan ook geen mening....
Ramon&Ramon
7th Gear member
Berichten: 9965
Lid geworden op: 12.09.2004 - 22:53
Locatie: Utrecht en Omstreken

en geen agressieve mailtjes meer sturen in de pm box vriend.je bent gewoon eigenwijs,simpel.
Ramon&Ramon
7th Gear member
Berichten: 9965
Lid geworden op: 12.09.2004 - 22:53
Locatie: Utrecht en Omstreken

Re: remmen Laheije

Wat ik heb moeten doen kan jij toch niet weten, met je 30 jarige ervaring.
Je moet niet zo in het algemaan spreken want er zijn kennelijk toch wel verschillen.
En je kan mij al helemaal niet imponeren met je 30 jaren.


dit krijg je als je ergens antwoord op geeft!
Gebruikersavatar
laheije
4th Gear member
Berichten: 814
Lid geworden op: 15.04.2006 - 15:39
Locatie: Schimmert gemeente Nuth

Nogmaals
Wie schrijffouten vindt mag ze houden
Gebruikersavatar
laheije
4th Gear member
Berichten: 814
Lid geworden op: 15.04.2006 - 15:39
Locatie: Schimmert gemeente Nuth

Amen
Wie schrijffouten vindt mag ze houden
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”