Roetfilter diesel geen goed idee??

De plaats om te praten over de voor- en nadelen van benzine, diesel en gas als brandstof.
"Gas is om op te koken" en "Diesel is voor tractoren"
Maar ook over alle andere noodzakelijke olieën voor de auto. Voor bi-fuelrijders is er een aparte rubriek.
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

AlexV70 schreef:
bart simpson schreef:dat TNO-bedrijf geeft een wetenschappelijk onderbouwd antwoord op een gestelde vraag
Tuurlijk, maar ook hier wie betaald - bepaald. :wink:
Want jij weet ook dat wetenschappers regelmatig recht tegen over elkaar staan.
Dat bedoelde ik ook, het antwoord klopt naadloos bij de gestelde vraag, en wat er niet gevraagt is daar was ook geen antwoord op en dat werkt dan weer 2 kanten op, wij krijgen nu eenmaal nooit alle feiten gepresenteerd, dat is in niemands belang.
Gast

Weet je wat..... we wachten gewoon even tot er een andere wetenschapper komt. :P
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

AlexV70 schreef:Weet je wat..... we wachten gewoon even tot er een andere wetenschapper komt. :P
Waar "onze" politici dan weer als kippen zonder kop achteraan gaan rennen....
BlackSapphire
6th Gear member

Dat bedoelde ik ook, het antwoord klopt naadloos bij de gestelde vraag, en wat er niet gevraagt gevraagd is daar was ook geen antwoord op en dat werkt dan weer 2 kanten op, wij krijgen nu eenmaal nooit alle feiten gepresenteerd, dat is in niemands belang.
Ik kon het niet laten. :-D
Roel

2/2007 - 8/2016 - Volvo V70 D5 Edition II - BlackSapphire - MY 2004
8/2016 - Volvo V60 T4 Momentum - Savile Grey - MY 2011

- De vreugde van een lage prijs, duurt korter dan de ergenis van een slechte kwaliteit -
Plaats reactie

Terug naar “Over alle vloeistoffen”