Over welke radio heb je het?
Welke spoel? en waarom?
Achteraf stuurbediening plaatsen
-
- 2nd Gear member
Hoi Alex,
Mijn radio is een 403, de spoel zou tussen de stuurbediening en de radio moeten zitten.
Wat voor een "spoel" is mij onbekend en waar deze voor nodig moet zijn ook.
Misschien is dit wel niet nodig en kan deze stuurbediening zo aangesloten worden, misschien weet jij het.
Ik hoor wel, groeten Volvohans
Mijn radio is een 403, de spoel zou tussen de stuurbediening en de radio moeten zitten.
Wat voor een "spoel" is mij onbekend en waar deze voor nodig moet zijn ook.
Misschien is dit wel niet nodig en kan deze stuurbediening zo aangesloten worden, misschien weet jij het.
Ik hoor wel, groeten Volvohans
Weten doe ik het niet, ik hoor dit voor het eerst.
Misschien weet iemand anders het en anders even naar de dealer.
Misschien weet iemand anders het en anders even naar de dealer.
-
- 2nd Gear member
Hallo Alex en andere forumleden,
Ik heb de laatste tijd geen tijd gehad en wilde de afstandsbediening vandaag plaatsen. De foto's met het inbouwschema van het stuur, die Alex op de site had gezet, is anders dan mijn stuur. Op de mijne zit niet zoals bij Alex, aan de achterzijde schroefgaten voor het verwijderen van de bovenzijde van het stuur. Weten jullie op welke manier dit bij mijn stuur moet, dan kan ik er aan beginnen.
groeten Volvohans
Ik heb de laatste tijd geen tijd gehad en wilde de afstandsbediening vandaag plaatsen. De foto's met het inbouwschema van het stuur, die Alex op de site had gezet, is anders dan mijn stuur. Op de mijne zit niet zoals bij Alex, aan de achterzijde schroefgaten voor het verwijderen van de bovenzijde van het stuur. Weten jullie op welke manier dit bij mijn stuur moet, dan kan ik er aan beginnen.
groeten Volvohans
- ICEFOX
- 2nd Gear member
V60 D3 GT Momentum 2011
XC90 2.5T MT Momentum 2005
XC90 2.5T MT Momentum 2005
-
- 2nd Gear member
Icefox,
Bedankt voor je berichtje, maar ik heb net precies onder
http//vccs.volvocars.se/accessories/ii/ de montagehandeling in het Nederlands gevonden en uit kunnen printen.
Hier staan alle andere montageschema's voor het vervangen van onderdelen.
Groeten Volvohans
Bedankt voor je berichtje, maar ik heb net precies onder
http//vccs.volvocars.se/accessories/ii/ de montagehandeling in het Nederlands gevonden en uit kunnen printen.
Hier staan alle andere montageschema's voor het vervangen van onderdelen.
Groeten Volvohans
- piotrV70
- 5th Gear member
Voor een Duitse V70 2.4 MY01 icm een HU603 is het plug and play.mjeuring schreef:Dit antwoord kreeg ik:AlexV70 schreef:HU803 en stuurbediening is plug and play.
Ik weet niet over welk type radio @mjeuring het heeft.
Wat kost trouwens de stuurbediening in Duitsland?
= = = Quote = = =
Hallo
Die Fernb. Wird in den NL preiswerter sein als in der BRD weil Du auch hier eine Software für das Aktivieren brauchst.
= = = End = = =