Wie kan mij helpen ? Ik heb het originele schuin aflopende inbouwpaneel met de originele radio ingeschoven, met twee metalen klips aan de zijkant vd radio geschroefd, maar hij moet er weer uit, omdat mijn dimlicht in stand twee uitgaat, verondersteld door problemen met het gele draadje..
Hoe moet hij eruit ? Eerst het inbouwpaneel eraf, of iets in de gleuven aan de zij/onderkant steken en samen eruit trekken ?
Dank voor je reactie !
vr groet,
Coert
940 lpt 1995.
(stekkers zijn origineel)
940 radio CR-905 uitbouwen hoe ??
- Exeres
- 6th Gear member
Ikzelf heb een aftermarket radio, met zo'n "naar-buiten-stekend" inbouwpaneel..dus zou je niet echt kunnen helpen..
Meestal zijn die dingen wel zodanig ontworpen dat ze werken met een kliksysteem waar je dus iets moet tussen steken om ze los te maken. Maar denk dat er zeker ook 940 liefhebbers zijn die hierop een pasklaar antwoord hebben hoor!
Trouwens..welkom op het forum! Vergeet ook zeker je auto eens niet voor te stellen in de rubriek 'Foto van mijn Volvo'. 's Altijd leuk plaatjes te kijken
Meestal zijn die dingen wel zodanig ontworpen dat ze werken met een kliksysteem waar je dus iets moet tussen steken om ze los te maken. Maar denk dat er zeker ook 940 liefhebbers zijn die hierop een pasklaar antwoord hebben hoor!
Trouwens..welkom op het forum! Vergeet ook zeker je auto eens niet voor te stellen in de rubriek 'Foto van mijn Volvo'. 's Altijd leuk plaatjes te kijken

-
- Starter
dANKJEWEL, HEB HEM VANMIDDAG MET ENIG GEWELD KUNNEN DEMONTEREN. hEB DAARMEE WEL TWEE KLIPS VERBOGEN, MAAR DIE WEER RECHT GEKREGEN. Dank voor je reactie !
Foto volgt, maar moet hem nog wassen, en momenteel bevriest m'n carwax bijna..
Groeten !
Coert :roll:
Foto volgt, maar moet hem nog wassen, en momenteel bevriest m'n carwax bijna..
Groeten !
Coert :roll: