Na de eerste rotonde genomen te hebben nam de afstand toe en dacht ik deze irritante medeweggebruiker kwijt te zijn.
Totdat.... ik een stukje verder wachtend voor het verkeerslicht met 80 km/h door hem in mijn kofferbak getorpedeerd werd......
In een reflex de auto uitgesprongen en hem voor alles uitgemaakt wat maar in me opkwam. Bleek dat hij mij en/of het verkeerslicht in het geheel niet gezien had....
Korte opname in ziekenhuis vanwege rug/nek klachten, bloed in urine en overal en alles pijnlijk natuurlijk.
Als dat al niet erg genoeg geweest was, vrijdagmiddag de tweede kater van dit ongeluk; gebeld door de expert met de voorlopige uitslag van schade taxatie. Alleen op zicht al € 9000,- wat dus alleen nog maar kan oplopen indien ze er daadwerkelijk mee aan het werk gaan.
Moet je dus maar afwachten wat de "expert" als dagwaarde aanhoud, auto is van feb. 2001, LPG-G3 installatie, heeft 184.000 gelopen, netjes beurten gehad, recentelijk koppeling en distr.riem en 4 banden vervangen, geen beschadigingen buitenzijde, ori volvo velgen, volvo radio, ori telefoon en ook van binnen onberispelijk geen leder maar wel nette stoffen bekleding.
Iemand enig idee wat ze hier voor dagwaarde aan koppelen? Expert heeft al gevraagd of we afstand gaan doen van de auto en dat we kunnen gaan orienteren voor vervanging.....
Is dan wel handig dat ik een richtlijn heb wat ik ongeveer zal ontvangen zodat ik een beetje reeel kan gaan zoeken.