Ik wil graag alle S/V40 Classic forummers bedanken voor hulp en kennis die ze hier met iedereen delen.
Ik verlaat n.l. dit deel van het forum om me te voegen bij het S40/V50 forum.
MIjn V40 is n.l. vervangen door een V50, om de "geestelijke klap" niet al te groot te maken heb ik hem in dezelfde kleur gehouden.
Het is een wereld van verschil deze beide auto's (behalve de kleur dan.
Franswa
Bedankt
- davidoff
- 2nd Gear member
ik hoop dat je wat aan de berichten op dit forum hebt gehad, ik in ieder geval wel, vind zowieso dat er op de volvo-fora een prettige sfeer hangt en dat het ook veel gebruikt word voor nuttige dingen, dit in tegenstelling tot andere.
ik wens jou heel veel plezier met de nieuwe v50 en mochten er dingen zijn dan lees ik ze op het andere deel van het forum
groetjes David
ik wens jou heel veel plezier met de nieuwe v50 en mochten er dingen zijn dan lees ik ze op het andere deel van het forum

groetjes David
Toch een mooi stukje Zweedse degelijkheid van Hollandse bodem.
- The Real Master
- 3rd Gear member
Franswa,
Ik wens je veel gelukkige en veilige kilometers met je nieuwe aanwinst.
Het is toch weer leuk om te lezen dat iemand toch bij zijn nieuwe bolide voor Volvo kiest.
Weer een forummer die een stapje hoger gaat in Volvo klasse laten we maar zeggen.
Gr.TRM
Ik wens je veel gelukkige en veilige kilometers met je nieuwe aanwinst.
Het is toch weer leuk om te lezen dat iemand toch bij zijn nieuwe bolide voor Volvo kiest.
Weer een forummer die een stapje hoger gaat in Volvo klasse laten we maar zeggen.
Gr.TRM