Ook is het voor iedereen (dus ook voor mij, hahaha) onmogelijk om alle topics te lezen, inclusief de later geplaatste antwoorden. Zelf lees ik bijna alle nieuwe post's en bij de topics waar ik niet (direct) op reageer, klik ik rechts onderaan wel op "bekijk dit topic" wanneer dit onderwerp mijn bijzondere aandacht heeft.
Het topic wat Ludo aanhaalt is alweer van april 2006. Aflopen zomer ben ik zelf nog
hier mee bezig geweest, vandaar dat ik het al wist. Jouw topic is van 1 maandje later. En mijn reactie van 24 augustus op jouw topic (over die V70 die ik op het oog had) heb ik om die reden (lees: jouw probleem met de automaat) dus niet aangeschaft. Misschien had ik jou er dan al op moeten wijzen, wat de oplossing er voor zou zijn. Ik begrijp nu dat je er nogal van baalt dat ik nu (pas) zeg dat ik het al wist. Daar bied ik dan bij deze mijn welgemeende excuses voor aan. Ik ga er soms wat te veel van uit, dat iedereen hier het forum net zo door zit te spitten als ik. Dat is natuurlijk niet zo. Nogmaals, sorry.
En toch goed dat je nog even je topic nieuw leven hebt ingeblazen. Enerzijds om met anderen te delen dat het D/N patroon is aan te passen en anderzijds om dit even uit te praten.
Dat het schakelpatroon D/N niet opnieuw te wijzigen was, is voor mij trouwens wel nieuw(s).
Wat betreft de titel Turbogat was inderdaad niet juist gekozen, maar ik had destijds wel in de gaten wat jij er mee bedoelde. De zoekfunctie kost soms wat tijd, maar ik kan wel altijd alles weer terugvinden. Maar ik moet er wel bij zeggen, dat ik alleen dingen zoek die ik al eens ergens meen te hebben gelezen. En dat zoekt natuurlijk altijd makkelijker.