Foto volvo cabrio

In dit board het officiële nieuws over Volvo van verschillende bronnen uit de hele wereld
Plaats reactie
bart15
3rd Gear member
Berichten: 464
Lid geworden op: 09.11.2004 - 19:55


klik hier voor foto


Foto van C50/70 ziet er goed uit.

Ja ik weet het een foto shop maar hij is wel mooi.

Wat word het nou eigenlijk C50? of C70?
Ik denk dat bij deze foto beter C50 past maar miss word het wel allebei een kleine cabrio iets groter dan een renault megane en wat groter dan de Focus en een grote cabrio (4deurs??) om te concuren met jaguar XK, BMW 5 serie (als daar nog nieuwe cabrio van komt) en met de grotere modellen van MB
Gebruikersavatar
Reitse
5th Gear member
Berichten: 1562
Lid geworden op: 12.09.2004 - 20:18
Locatie: Groningen
Contacteer:

hmmm.... ik vind het uit die hoek helemaal niks. Maar goed, de oude C's ben ik ook geen fan van, en met de nieuwe Volvo-designlijn vrees ik dat het niet veel beter gaat worden.....
If you are, then continue to be and don't even think of stopping (Stephen Fry)
bart15
3rd Gear member
Berichten: 464
Lid geworden op: 09.11.2004 - 19:55

Reitse schreef:hmmm.... ik vind het uit die hoek helemaal niks. Maar goed, de oude C's ben ik ook geen fan van, en met de nieuwe Volvo-designlijn vrees ik dat het niet veel beter gaat worden.....

Wat is er mis met de nieuwe volvo line up.
Ik vind de gefacelifte S60-V70 een stuk mooier het had beter gekunt
En die nieuwe V30 vintik echt mooi tenminste de foto'sshops die ik er van gezien heb en met de nieuwe V50 is ook niks mis
Gebruikersavatar
Reitse
5th Gear member
Berichten: 1562
Lid geworden op: 12.09.2004 - 20:18
Locatie: Groningen
Contacteer:

Ik kan het echt niet met je eens worden Bart.
De nieuwe designlijn die met de XC90 ingezet is, is in mijn beleving volledig fout. Die heupen zien er toch niet uit, breken de hele lijn van de auto af. Zet een 850 Estate, een V70 classic en een V70N naast elkaar en je ziet een mooie naar bijna perfecte naar "over the top" achterkant.
De S80 net zo, op de S60 lijkt het nog wel wat.
De S40 lijkt een Mondeo met de bof, de V50 een Alfa Romeo na een crashtest... En in de V50 kan je nog niets kwijt ook doordat het dak niet rechtdoor loopt.
Een Volvo hoort gewoon een zeecontainer op wielen te zijn.
If you are, then continue to be and don't even think of stopping (Stephen Fry)
Gebruikersavatar
Christof
2nd Gear member
Berichten: 123
Lid geworden op: 18.09.2004 - 12:46
Locatie: kortijk Belgie

Reitse schreef:
Een Volvo hoort gewoon een zeecontainer op wielen te zijn.
Sorry??? :? :?
No risk, No fun
Gebruikersavatar
volvorider
5th Gear member
Berichten: 1921
Lid geworden op: 23.10.2004 - 12:25
Contacteer:

Christof schreef:
Reitse schreef:
Een Volvo hoort gewoon een zeecontainer op wielen te zijn.
Sorry??? :? :?

Ja, Reitse heeft helemaal gelijk.....zie onderschrift!! :smilecolros:
www.everyoneweb.com/volvorider
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2
Gebruikersavatar
Christof
2nd Gear member
Berichten: 123
Lid geworden op: 18.09.2004 - 12:46
Locatie: kortijk Belgie

Je kunt je houden aan vaste waarden, maar de evoluties naar een iets rondere volvo vind ik persoonlijk helemaal niet slecht . Dat tank-achtige is wat bijgeschaafd en dat vinden velen niet slecht.
En wat die cabrio betreft, miss wat fel opgezet maar ie mag gerust in m'n garage komen staan! :lol:
No risk, No fun
Gebruikersavatar
Ray
1st Gear member
Berichten: 19
Lid geworden op: 30.09.2004 - 11:21
Locatie: Zuid-Holland

Gewoon een leuke auto toch, voor erbij ofzo.....
Walk on
Gebruikersavatar
Walter
Geartronic member
Berichten: 24364
Lid geworden op: 13.09.2004 - 08:30
Locatie: Randstad
Contacteer:

ik verwacht: C50. C70 suggereert dat 'ie net zo groot is als een V70 en dat lijkt me niet het geval adhv deze foto. Wel een eng mooi exemplaar zo.

@ Reitse en Paul: ik ben met jullie eens dat Volvo met de "bricks" een duidelijk statement plaatste, echter moet je je wel realiseren dat de toekomst voor Volvo zonder het aanpassen van de stijl wel erg onzeker geweest zou kunnen zijn...
Afbeelding
Mijn blog
ex-850club lid/ex-V3C lid Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 Magic Blue/Sandstone + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
Gebruikersavatar
Reitse
5th Gear member
Berichten: 1562
Lid geworden op: 12.09.2004 - 20:18
Locatie: Groningen
Contacteer:

Da's waar Walter, maar met de nieuwe S40, V50 en XC90 vind ik dat Volvo wel erg aan het doorslaan is...
If you are, then continue to be and don't even think of stopping (Stephen Fry)
Gebruikersavatar
BartT5R
2nd Gear member
Berichten: 198
Lid geworden op: 21.09.2004 - 08:48
Locatie: Essen/Belgie

Reitse,
over de V50 ben ik nog niet over uit, misschien dat binnen een paar jaar ook leuker wordt als de rest van de auto's nog futuristischer worden, maar de XC90 vind ik echt wel de mooiste weg 4X4 van het moment, daar kunnen die BMW's en Mercedesen nog wat van leren.

Ook de V70 vindt ik erg geslaagd moet ik zeggen, de S40 trekt echt nergens op en de S80 ben ik ook niet weg van.

Maar ja, da's natuurlijk persoonlijk, geef mij m'n 855 T-5R maar.
Gebruikersavatar
volvorider
5th Gear member
Berichten: 1921
Lid geworden op: 23.10.2004 - 12:25
Contacteer:

Dat is waar Walter, ook Volvo moet zich aanpassen om te kunnen overleven. Lijkt wat stellig mijn onderschrift maar toch. Toch moet Volvo oppassen geen massa product te worden en zich blijven onderscheiden van de andere merken, die stees meer naar elkaar toe kruipeen.
www.everyoneweb.com/volvorider
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2
Gebruikersavatar
Amieke850
4th Gear member
Berichten: 932
Lid geworden op: 21.09.2004 - 22:01
Locatie: Zoetermeer

Ik kan de vraag niet beantwoorden, ik heb nml. he-le-maal niks met de ronde-[re] modellen! Weet ook niet of ik hier ooit onderbuikgevoelens bij zal krijgen.... ik zal mijn leven lang wel hoekige 2dehand-sjes blijven rijden...
ANNEMIEKE'S
Afbeelding
850 GLE 2.5I
bart15
3rd Gear member
Berichten: 464
Lid geworden op: 09.11.2004 - 19:55

Amieke850 schreef:Ik kan de vraag niet beantwoorden, ik heb nml. he-le-maal niks met de ronde-[re] modellen! Weet ook niet of ik hier ooit onderbuikgevoelens bij zal krijgen.... ik zal mijn leven lang wel hoekige 2dehand-sjes blijven rijden...

Ik denk dat je dan zal moeten wachten tot de V90 aan de photoshops en concept's Versailtity concept car of hoe je dat ook schrijft te zien word die wel weer een stuk vierkanter en ik denk dat de next V70 niet zo'n schuine achterkant en wat minder ronde vorme zal hebben als de V50
Gebruikersavatar
ps-amazon
6th Gear member
Berichten: 4523
Lid geworden op: 29.09.2004 - 15:05
Locatie: Loonse en Drunense Duinen
Contacteer:

ik wil met alle plezier mijn mening over iets geven, maar ik ben niet zo'n kenner van de moderne volvo's dat ik dit uit mijn hoofd kan doen, is het mogelijk dat ik ergens beide auto's op een plaatje naast elkaar zie staan?
Gebruikersavatar
Christof
2nd Gear member
Berichten: 123
Lid geworden op: 18.09.2004 - 12:46
Locatie: kortijk Belgie

ik ben blij dat er toch nog mensen zijn die er zo over denken! :D
No risk, No fun
Gebruikersavatar
CeeBee
5th Gear member
Berichten: 2248
Lid geworden op: 13.09.2004 - 07:49
Locatie: Westland

Hardtop of niet , een Volvo moet een vast dak hebben..............
De constructie, van deze is wel mooi, 206 cc, Mégane Cabrio, allemaal mooie systemen.
V40 T3 Polar+ R Design Geartronic 2019
Afbeelding
Gebruikersavatar
ps-amazon
6th Gear member
Berichten: 4523
Lid geworden op: 29.09.2004 - 15:05
Locatie: Loonse en Drunense Duinen
Contacteer:

fotootjes gevonden; persoonlijk vind ik dat een cabrio twee zitplaatsen moet/mag hebben, dan wordt de lijn van de auto automatisch sportiever; ik "kan" dus niet stemmen; dit soort cabrio's blijven voor mij gewone sedans waar het dak vanaf geknipt is
Gebruikersavatar
Driving_Volvo
2nd Gear member
Berichten: 134
Lid geworden op: 19.09.2004 - 22:35

Nou,

zolang iedere Volvo designelementen heeft die oude Volvos hebben en bij de philosophie van het merk passen vind ik het goed.

Kijk maar goed naar de nieuwe autos, je herkend de oude erin !!!!! :D

danny

p.s.: Volvo heeft al bekend gemaakt dat de wagen als "C70" door het leven gaat...
Volvo 480 Turbo Collection 074/480
Volvo V60 D5 R-Design
Volvo 850 Turbo Estate R.I.P Volvo V70 II 2.4
Volvo 480 ES Volvo480 ES Two Tone
Volvo 480 Two Tone Turbo Volvo 480 Turbo AT
bart15
3rd Gear member
Berichten: 464
Lid geworden op: 09.11.2004 - 19:55

Driving_Volvo schreef:Nou,

zolang iedere Volvo designelementen heeft die oude Volvos hebben en bij de philosophie van het merk passen vind ik het goed.

Kijk maar goed naar de nieuwe autos, je herkend de oude erin !!!!! :D

danny

p.s.: Volvo heeft al bekend gemaakt dat de wagen als "C70" door het leven gaat...

Jammer om dat te horen. Dit zou een goede C50 kunnen zijn en dan is de kans denk ook een stuk groter dat er ooit nog een vierdeurs cabrio zal komen maar aan de andere kant onder deze op de foto (c70 dus) zou ook een kleinere cabrio kunne komen een 2 zits cabrio wie weet....
Plaats reactie

Terug naar “Volvo Nieuws”