IMIV installatieproblemen

In deze subrubriek vindt je alles over iMIV en apparaten uit dezelfde categorie
Wim J
4th Gear member
Berichten: 723
Lid geworden op: 21.08.2007 - 15:44
Locatie: Gent - Drongen

Paul schreef:Hij staat in jouw auto dus op de MD-Changer. al die instellingen die daarvoor standaard zijn ingesteld door Volvo in de HU worden hiervoor gebruikt volgens mij.

Dus dit zijn allemaal instellingen van Volvo wat normaal op de Minidisc werkt. Zoals het scrollen enzo!
Volgens mij kan dat niet aangepast worden in software van de IMIV, maar missschien dat Ed of Bob je hier mee over kan vertellen.
Het was mooi geweest als dat wel zou kunnen,...
Blijven enkel nog het eerste en tweede punt over,...


WJ
Gebruikersavatar
basvolvo75
2nd Gear member
Berichten: 152
Lid geworden op: 07.12.2006 - 13:32
Locatie: Veluwezoom

:D :D Ik weet niet of ik hier de loftrompet mag schallen maar ik wil toch even melden dat de service van zowel de uitvinder als de verkoper van de iMIV echt perfect is!!! :P :P
Ik had een probleem met mijn V70 die niet meer wilde starten direct na aansluiten van de iMIV en nam in het weekend contact op het de heren Mgr Ed (Edwin dus ) en Bob (Volvotech) via de email. Zelfs op zondag waren beiden erg behulpzaam met adviezen!

Uiteindelijk was het overigens mijn accu die de geest had gegeven..... mogelijk teveel de imiv getest in een koude wagen?? Dus les voor volgende inbouwers: zorg dat je accu goed vol is voor je de iMIV gaat aansluiten en er mee spelen!!

groet en succes
Bas
Plaats reactie

Terug naar “iMIV-adapter - V50-S60/V70/XC70 tot MY07”