over twee jaar mag ik weer gaan kijken... ik denk dat ik tegen die tijd hier niet voor zal gaan. Ik geef dan meer de voorkeur aan de nieuwe S60 denk ik
Net als laatst op het forum met die rode V70, dan kom je tenminste binnen!!!!
Het mag wel een beetje afgelopen zijn met de bedeesde kleuren.
Ik heb overigens zelf een zilveren V50 :oops:
xc-men schreef:48000E??? Voor een klein beetje meer heb een XC70 met veel meer ruimte. Volvo moet de XC60 heel goed gaan prijzen ander zal de verkoop tegen vallen. Ook het later uitbrengen van de lichtere motoren vind ik niet slim.
denk dat die € 48.000,-- idd de waarheid wel is, een X3 2.0D kost € 51.500,--
Volvo doet al jaren de z.g. "top down" introducties, de dikste motoren en modellen eerst en een half jaartje daarna de rest van het motorengamma
Ik vind die € 48.000 voor een 2.4D AWD anders strak geprijsd. De V70 2.4D kost € 47.000 en heeft geen AWD. Het is bij de XC-modellen gebruikelijk ietsje luxer te beginnen.
De D5 modellen kosten doorgaans circa € 1000 meer dan de 2.4D. Dat zou betekenen dat de XC60 D5 AWD er vanaf €49000 is.
De V70 D5 AWD kost v.a. €51300 en de XC70 D5 AWD v.a. €53300. Lijkt me toch verdedigbaar.
Nee, daar heb ik een iets andere mening over. Het was in mijn ogen altijd de bedoeling geweest de XC60 "lager" te positioneren dan de V70.
Nu wordt ie er bijna gelijk mee gesteld.
Daarom vind ik het te hoog. Maar goed ik moet eerst de echte auto en prijzen zien voordat ik een definitief oordeel geef. Waarbij ik ook de prijzen van de Q5 en de nieuwe Mercedes meeneem.
V480-S60 schreef:Nee, daar heb ik een iets andere mening over. Het was in mijn ogen altijd de bedoeling geweest de XC60 "lager" te positioneren dan de V70.
als je het over een XC50 zou hebben kan ik je volgen, maar een XC60 is de voorloper van de nieuwe S60 serie die weer zit naast de V70 series
De XC 60 op de laatste foto's van Johann en Paul kan me wel bevallen. Het is te zeggen ze zien er niet verkeerd uit, zeker veel Volvo. Maar goed zo''n suv is nooit echt mijn ding geweest, geef mij maar de XC 70 en dat blijft ook zo.....
Als ik de prijzen hoor vind ik het best wel meevallen (in relatie tot de andere merken, met name de bmw's) Daar hoeven ze gezien hun verkoopsuccessen niet echt ver van bmw af te blijven.
Als je kijkt naar het prijsverschil tussen de XC90 en de XC60 denk ik dat het ook wel goed gepositioneerd is.
En wat misschien belangrijker is, ik heb het idee dat het een verkoopsucces wordt!
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)