Electrisch inklapbare spiegels hebben vreemde kuren

In deze rubriek dus alleen over de V70 met 'schouders'.
Ga voor de V70 Classic (dus het 850 model) naar de 850 rubriek.
Plaats reactie
safarigeel
2nd Gear member

Ik wilde van de week wegrijden en klap zoals gewoonlijk electrisch de spiegels uit met het knopje op de middenconsole, gaat de rechterbuitenspiegel naar buiten en wil de linker naar binnen.

Na opnieuw indrukken van het knopje gaat de rechter naar binnen en de linker naar buiten. (?!) :-s Wat zullen we nou krijgen?...

Van alles geprobeerd; contact uit, spiegels handmatig omklappen, spiegelmotor tegenhouden, maar de spiegels blijven halsstarrig weigeren om weer synchroon naar binnen en buiten te bewegen. :bad-words:

Heel vreemd dat zoiets ineens gebeurd. Het lijkt me dat hier eerder sprake is van een software- dan een hardwarefout.

Is er iemand die weet hoe ik de boordcomputer aan het verstand kan brengen hoe de spiegels horen te staan? Is het iets wat eenvoudig is op te lossen, of moet ik voor zoiets :stoopyd: :signduh: langs de dealer?
66DL
940GL
V70II T5 geartronic pegasus17 elegance-comfort-premium-winter-family-estateline tel+premiumsound+volvosubwoofermod600W
standverwarming+schuif/kanteldak. BSR StageII
IkeV70
5th Gear member

Een goed zoeken op het forum. Zie bv http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=11076
V70 - 2.5D
V60 PIH
V60 T5
safarigeel
2nd Gear member

Ik had nog niet veel tijd om te zoeken, maar het is gelukkig weer ok.
Ik heb de instructie maar in het dashboardkastje gelegd voor als het weer mocht gebeuren.
Mijn dank is groot
:big13:
66DL
940GL
V70II T5 geartronic pegasus17 elegance-comfort-premium-winter-family-estateline tel+premiumsound+volvosubwoofermod600W
standverwarming+schuif/kanteldak. BSR StageII
Plaats reactie

Terug naar “V70 MY2000 t/m MY2008”