Al bedoel hij met z'n laatste post waarschijnlijk dat jouw en de 'electric silver' s60 niet op de heico bodykit lijkt.
Daarom dat ik heb gezegd dat ik die heico bodykit niet mooi vind. Op die kit kun je namelijk wel een dubbele uitlaat monteren.Cereal schreef:Al bedoel hij met z'n laatste post waarschijnlijk dat jouw en de 'electric silver' s60 niet op de heico bodykit lijkt.
Dan ben jij niet prijs bewust ( prijs/kwaliteit in verhouding uiteraard ! )Rob Bakker schreef:behalve bij dat bedrijf
Het zou denk ik wel mooi zijn om een mooi uitlaat eindstuk er op te zetten, nee geen kermis ding maar gewoon een wat groterearnoud. schreef:Voorlopig geen plannen, maar je weet maar nooit
Ah, dat klinkt goed! Ik ben zeer zeker benieuwd. Weet je of iemand zelf aan het knutselen is geweest met polyester of is het iets origineels?Taboo schreef:Ik heb misschien goed nieuws voor de mensen met deze bodykit. Ik heb nu ook deze kit besteld bij mijn dealer en ik vroeg of er echt geen oplossing is om er toch een 2de uitlaat bij te monteren. Hij heeft in januari een S60 verkocht, ook met bodykit en deze persoon heeft er een 2de uitlaat onderhangen. Nu ging de dealer voor mij foto's nemen en als het resultaat in orde is laat ik dit zeker ook doen en zal ik foto's plaatsen.
Ik vind de huidige eigenlijk groot genoeg, krijg er van mijn vrouw in ieder geval nog geen klachten overavanderendeS80 schreef:Het zou denk ik wel mooi zijn om een mooi uitlaat eindstuk er op te zetten, nee geen kermis ding maar gewoon een wat grotere