Ook heb ik daar 2 dagen voordat de auto naar de garage ging, een knopje besteld voor de stoelverwarming want hierin zat een slecht contact.
Toen de auto klaar was, belde de dealer om te melden dat de auto klaar was. Ik vroeg naar de kosten en die waren incl. dat knopje een x bedrag.
Ik ging de auto ophalen met mijn vriendin. De man achter de balie zei dat de knop in de auto lag. Wat bleek nou?
Dat knopje mocht ik er zelf nog even inzetten. Had op zijn minst verwacht dat deze er al in zat. Was slechts 2 seconden werk!
Terug naar huis reed ik achter de Volvo. Toen zag ik dat een lamp kapot was.
Hebben ze ook gemist.
Misschien verwacht ik wel teveel en is die lamp iets wat ze niet zagen maar die knop! Toch jammer
Service is m.i. boven de verwachting van de klant leveren.
Dat is hier niet gebeurd.
Nu scoort de dealer bij mij een 7 maar dat had makkelijk een 9 kunnen zijn.
(en een 10 als ze de auto ook zouden wassen
