De bedoeling is 17"

Valt wel mee hoor, als je een Phase II Sport Edition hebt. Die hebben namelijk 17". Maar hier zitten enkele aanpassingen aan de carosserie op.Richard S schreef:17" onder een v40 is iets te veel van het goede denk ik.
Je comfort verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Oké dat geloof ik direct, mij is echter door de dealer anders verteld.gelebanaan schreef:Ik vindt ze zelf wel erg mooi.
En onder een phase 1 passen gewoon 17inch wielen op de volvo club in belgie rijd bijna niemand meer met 16inch.
17" en verlaagd en phase I .V480-V40 schreef:Valt wel mee hoor, als je een Phase II Sport Edition hebt. Die hebben namelijk 17". Maar hier zitten enkele aanpassingen aan de carosserie op.Richard S schreef:17" onder een v40 is iets te veel van het goede denk ik.
Je comfort verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Onder een Phase I kan het in principe niet. Bij een Phase II, niet Sport Edition, wel maar dan met aanpassingen aan enkele carosseriedelen. Of je moet smallere velgen (niet VOLVO) nemen. Maar voor eventuele belgen onder ons (en dan de landsmensen) in België is 17" alleen voor de Sport Edition gehomologeerd. Andere uitvoeringen mogen daar met maximaal 16" rijden.
V480-V40 schreef:Oké dat geloof ik direct, mij is echter door de dealer anders verteld.gelebanaan schreef:Ik vindt ze zelf wel erg mooi.
En onder een phase 1 passen gewoon 17inch wielen op de volvo club in belgie rijd bijna niemand meer met 16inch.
Maar die belgen hebben dan een zwaar probleem met hun conformiteitskeuring. (Die is zwaarder/strenger dan onze APK.) Of regelen ze bij die keuring andere velgen?
Dat staat inderdaad goed, en keur het zelf ook niet af.CeeBee schreef: 17" en verlaagd en phase I .
Het is allemaal gewoon te doen...........................![]()
En zeker niet teveel van het goede.
Het is maar net wat je hobby is hun maken ook vaak zelf hun bumpersV480-V40 schreef:Dat staat inderdaad goed, en keur het zelf ook niet af.CeeBee schreef: 17" en verlaagd en phase I .
Het is allemaal gewoon te doen...........................![]()
En zeker niet teveel van het goede.
Maar ik ben, zoals al eerder gezegd, afgegaan op wat twee dealers mij verteld hebben.
En Gele Banaan, rare lui die belgen hoor. Dat moet ze een hoop tijd en poen kosten. Maar ja wie mooi wil zijn moet pijn lijden. (Soms dan)
Nee wat het mag er gewoon niet!Alex schreef:En een soort herkeuring naar de nieuwe onderdelenis daar niet mogelijk? :?:
Dan krijg je een herkeurigs afspraakAlex schreef:En wat als je in een duidelijk lagere auto rijdt en door de politie aan de kant gezet wordt?