Volvo toekomstvisie (volgens autokampioen)

In dit board het officiële nieuws over Volvo van verschillende bronnen uit de hele wereld
Plaats reactie
bart15
3rd Gear member
Berichten: 464
Lid geworden op: 09.11.2004 - 19:55

klik hier

Via deze link is de toekomstvisie van elk model te bekijken.
Ik zelf keek natuurlijk gelijk bij volvo, volgensmij staan er heel wat foto's op die de redactie van autokampioen gewoon van het internet geplukt heeft.
S40 cabrio al vele keren gezien op internet
S40 coupe nouja cabrio met dak dicht ziet er goed uit vind ik

V30 (gewoon een foto van de SCC)

XC50 weer een crossover :evil: juist een duits autotijdschrift beweerd weer dat het een heel nieuw model zou worden net zo'n als de auto die bij hun XC60 word genoemd de volgende foto die te zien is via de link

Ook nog een XC90 pickup te zien lijkt mij dat daar geen markt voor is ZELFS niet in Amerika en mooi is die ook niet

Helaas geen leuke photoshops van de S80 daar zullen nu binnen kort toch wel foto's van moeten verschijnen op internet en ook nog niks over de volgene S60/V70 (niet de facelift maar de echte opvolger bedoel ik dan)



Ik ben benieuwd hoe jullie het toekomstgamma van Volvo zien ???
bart15
3rd Gear member
Berichten: 464
Lid geworden op: 09.11.2004 - 19:55

Heb net ook even bij Saab gekeken dat bovenste model lijkt wel heeeeel erg op de V50
Marinus
4th Gear member
Berichten: 892
Lid geworden op: 22.09.2004 - 21:36

Geinige plaatjes, niet allemaal even logisch.
De XC60 slaat in mijn ogen nergens op.

Met de introductie van de S80 heeft met immers de V90 aangevuld. De introductie van de S60 verving de S70 en deze traditie heeft zich inmiddels ook met de S40 en V40 doorgezet. De V40 is immer vervangen door een V50 en de S60 die een kleine S80 leek heeft een nog kleiner broertje gekregen de S40.

Voor de afwijkende modellen, Cabrio's, Coupé's en XC's zijn allemaal op basis van de V-naamgeving. Daarom is het vreemd om een XC60 te verwachten.

Alleen als men over zou stappen op een C40, C60, C80....pas dan zou ik ook een XC 40 XC60 en XC80 verwachten, maar dat kan ik me gezien de huidige werkwijze niet voorstellen. Ik verwacht eerder nog een kleine sedan versie die onder de aangekondige V30 zou kunnen een S20.
Gebruikersavatar
Reitse
5th Gear member
Berichten: 1562
Lid geworden op: 12.09.2004 - 20:18
Locatie: Groningen
Contacteer:

Ik denk dat Volvo niet onder de V30 gaat duiken. Die markt zit al veel te vol met alle koekblikkies uit "the pacific rim", moet je niet aan beginnen.
Als de economie weer écht aan gaat trekken zie ik nog wel een keer een V90/S100 komen die de strijd aangaat met topmodellen van Mercedes.
If you are, then continue to be and don't even think of stopping (Stephen Fry)
Gebruikersavatar
Ben
Executive Member
Berichten: 40757
Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
Locatie: Even ten noorden van de Paltz
Contacteer:

Auto's onder de 30 serie kunnen wel voor (broodnodig) volume zorgen. Ik vraag me wel af of je de Volvo veiligheidseisen er in kwijt kunt.

Verder inderdaad allemaal bekende plaatjes die door de Autokampioen een beetje zijn opgefrist. Niets nieuws gezien. Zo'n XC60 lijkt me overigens wel wat :)
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
bart15
3rd Gear member
Berichten: 464
Lid geworden op: 09.11.2004 - 19:55

Volvo probeerde met de SCC gewoon te laten zien dat een kleine auto ook veilig kan zijn voor mij wel nieuw is die XC90pickup (geen markt voor zelfs niet in Amerika) en die nouja ik noem hem maar V10 vind ik niks voor volvo is denk ook niet goed voor de naam van het merk om zo'n kleine auto te bouen audi, bmw mercedes gana ook niet zo klein


Iemand al photoshops van de S80 gezien??? erg benieuwd
Gebruikersavatar
Reitse
5th Gear member
Berichten: 1562
Lid geworden op: 12.09.2004 - 20:18
Locatie: Groningen
Contacteer:

Audi: A3
BMW: 1-serie
VW: Lupo
Opel: Corsa/Astra
Volvo: V30

Leuk rijtje wel, vraag me alleen af of dit ook de volgorde van verkoopsucces gaat worden.
If you are, then continue to be and don't even think of stopping (Stephen Fry)
bart15
3rd Gear member
Berichten: 464
Lid geworden op: 09.11.2004 - 19:55

Ik heb vakantie dus heb laatste dagen veel op internet gezeten ook de site van autobild even goed doorgelezen ik kende hem wel heb er ook af en toe wel een artikel gelezen maar nooit helemaal. Nu dus wel even gekeken hoe hun dachten over de toekomstvisie van Volvo

Volgens mij komen er de komende jaren heel wat nieuwe modellen tenminste als volvo wil blijven conureren met de grote merken. De andere merken daarmee bedoel ik Audi, BMW en andere merken zijn druk bezig met het vernieuwen van al hun modellen of die hebben al veel van hun modellen vernieuwd komend jaar komt ook volkswagen met grootaantal nieuwe modellen maar hoe gaat volvo dat doen


Word dan wel erg druk komend jaar en vooral 2006 voor volvo

2005 C70 als die niet door word geschoven naar 2006 lukt niet helemaal met dat stalen dak d8 ik
2006: (c70). XC50, S80, V30
2007: :?: :( toen was het geld op maar als het dan toch nog kan nieuwe S60,V70 en V90 en miss facelift voor de XC90

Dit lijken me (te) veel modellen voor de komende jaren heo gaat volvo dit aanpakkeen enig idee?? al nieuws over bekend er worden op andere site's vaak geschreven over de C70 maar voor de rest kan ik niet zoveel informatie vinden

Audi is al stuk verder
Audi: A3 sportback, A4,A6 en A8 allemaal modellen die net vernieuwd zijn of zeer binnenkort worden vernieuwd daarna beginnen ze met offroad modellen en modellen als S8 en RS4

BMW: 1series,3series,5series,6series,7series ook compleet nieuwe lijn ook bezig met race uitvoeringen zoals M5 en M6! en dacht dat er ook een nieuwe M3 aan zit te komen


Volvo heeft heel wat in te halen en daar moeten ze snel mee zijn denk ik
Gebruikersavatar
volvorider
5th Gear member
Berichten: 1921
Lid geworden op: 23.10.2004 - 12:25
Contacteer:

Ik uit Volvo magazine begrepen dat Volvo 7 typen Volvo per jaar wil uit brengen.
www.everyoneweb.com/volvorider
Voor aankooptips voor de Volvo uit de 200, 700 en 900 serie
http://twitter.com/volvorider2
Plaats reactie

Terug naar “Volvo Nieuws”