Super kleur. Goede keuze. Maar steeds meer mensen kiezen voor Brilliant BlueTeko schreef:Vandaag proefrit gemaakt is de 1.6D. Geluid valt me wat tegen, maar voor de rest: SUPER-motor! De kleur wordt waarschijnlijk Brilliant Blue!

Super kleur. Goede keuze. Maar steeds meer mensen kiezen voor Brilliant BlueTeko schreef:Vandaag proefrit gemaakt is de 1.6D. Geluid valt me wat tegen, maar voor de rest: SUPER-motor! De kleur wordt waarschijnlijk Brilliant Blue!
Vast niet en ik ook helemaal niet.Ireentje schreef:Zou hij een Nissan willen dan denk je??
Hallo jongedame, jij rijdt geen C30.Ireentje schreef:@sbv,
Je moet als goed op Brilliant Blue letten, kan ik ook zomaar zijn
Het ging toch alleen even om de geweldige kleursbv schreef:Hallo jongedame, jij rijdt geen C30.Ireentje schreef:@sbv,
Je moet altijd goed op Brilliant Blue letten, kan ik ook zomaar zijn
Ja, die zien er niet uit. Maar het enigste plaatje wat ik kan vinden met een geel kenteken erbijPaul schreef:Ik vind die velgen echt zo verschrikkelijk, maar vanwege de verzekering mag je geen bodykit en metallic?
Je begrijpt me denk ik verkeerd. Om binnen m'n leasebudget te blijven moest ik wat dingen schrappen, aangezien de verzekering duurder uit viel dan gedacht (net als bij jou dus).Paul schreef:Nou ben ik blij dat ik dat niet genomen heb dan, mijn verzekering is al 1,6 keer zo duur als het eerst zou zijn... maar dat is ander verhaal.
Maar wilt hem dus dan zo in het wit nemen? Vind ik persoonlijk echt niet zo mooi zonder die bodykit. Nu maken de wielen het al wat beter, maar hij ziet er zo basic uit dan.... Zou dan voor ander kleurtje gaan! (een kleurtje...)