Is sinds ik de auto heb gewassen afgelopen zaterdag, iemand een idee waar het aan kan liggen, en waar de sensor zit.
En kan ik eventueel een nieuwe sensor plaatsen, en enig idee wat de kosten zullen zijn.
Bij voorbaat dank

Gaat die software er zomaar uit dan????Trucker schreef:Hoi Fast Eddie,
Wij hebben een soortgelijk probleem gehad met onze V70 uit 2002. Wij reden in Januari op een vakantiepark met een buitentemperatuur van +/- 10 graden en de boardcomputer gaf 30 graden aan. Bijkomend probleem was dat het rechterraam ook niet meer werkte zoals dat hoorde. Probleem voorgelegd aan de garage en daar bleek dat de software in de rechterraammodule moest worden ge-update en toen was het probleem opgelost.
Ga ik morgen even doen, en zullen dan zien of dit de oplossing is.V70 T5 assen schreef:Ik zie een update meer als een verbetering , niet als een herstel operatie .
Maargoed het is een auto geen pentium 4.
Ik zou denken koppel de accu los en naar 10 minuten er weer op en het zou weer moeten werken..
Maarja als een bezoek aan de dealer de enige mogelijkheid is tja dan moet het maar.
Sterker nog, kheb net de accu weer aangesloten en computer geeft weer keurig 18 graden aan in de garageV70 T5 assen schreef:Succes morgen als het na het wassen v/d auto komt kan het best vocht zijn .
Misschien net onder een verkeerde hoek een straal water gespoten ???
Laat even weten of het opgelost is....
Fast Eddie schreef:Sterker nog, kheb net de accu weer aangesloten en computer geeft weer keurig 18 graden aan in de garageV70 T5 assen schreef:Succes morgen als het na het wassen v/d auto komt kan het best vocht zijn .
Misschien net onder een verkeerde hoek een straal water gespoten ???
Laat even weten of het opgelost is...., dus hopelijk opgelost.
Thanx manne