Als ik de prijzen op marktplaats.nl vergelijk met die van bvb. kapaza.be dan merk ik dat de 2dehands V40's in België gemiddeld 1000 euro duurder zijn dan die in Nederland. Heeft iemand daar een verklaring voor?
En kan iemand mij uitleggen waarom sommige verkopers hun auto's 'enkel voor export' verkopen? Zijn die auto's dan misschien illegaal in het land ofzo?
Waarom zijn 2dehands V40's goedkoper in Ned. dan in België?
-
- 1st Gear member
als je een auto voor export opgeeft mag hij niet meer in het land voorkomen waar hij op kenteken staat
sommigen geven een hoog bedrag voor export en verkopen ze in polen of zo voor meer,voorbeeld mijn oude golf2 van 1984 kon ik verkopen voor 450 euro voor export
als je wil ovalracen kun je je auto ook voor export opgeven zodat je zonder kenteken rijd (geen wegenbelasting en verzekering meer)maar je mag dan niet de openbare weg op
gtz eddie
sommigen geven een hoog bedrag voor export en verkopen ze in polen of zo voor meer,voorbeeld mijn oude golf2 van 1984 kon ik verkopen voor 450 euro voor export
als je wil ovalracen kun je je auto ook voor export opgeven zodat je zonder kenteken rijd (geen wegenbelasting en verzekering meer)maar je mag dan niet de openbare weg op
gtz eddie