amazon, bobine, starten, startmotor

Dus niet Amazone, zoals veel gezegd wordt.
Plaats reactie
Jurriaan
1st Gear member
Berichten: 17
Lid geworden op: 20.08.2008 - 12:55

Hallo ik stond een tijdje geleden stil in utrecht, na even gekeken te hebben bleek het aan men bobine te liggen. (Toen werkte men startmotor nog wel wanneer ik het contact maakte)

Paar dagen later heb ik ANWB gebeld en toen heeft een ANWBer een elektrische startmotor ingezet voor van Utrecht naar delft te rijden. Toen ik in delft was aangekomen moest ik een draadje bij men zekering loshalen om men moter uit te zetten.

Paar dagen later wou ik weer rijden draadje aangesloten maar deed de startmotor niks meer.
Ik heb nu de elektrische bobine er weer uit gehaald en mijn kapotte vervangen door dezelfde(die wel werkt) maar er zijn waarschijnlijk ergens een paar draadjes los die de ANWBer heeft losgemaakt voor de electrische bobine te laten werken, om men auto extern te starten denk ik(niet via contactslot) Zou iemand mij ermee kunnen helpen heb een amazon uit '68 S122.

Alvast bedankt Jurriaan Vollebregt
Gebruikersavatar
ferdy
4th Gear member
Berichten: 820
Lid geworden op: 12.06.2007 - 14:08

:? Dus als ik het goed begrijp heb je een startmotor gekregen om mee naar huis te rijden en nu wil je de oude weer aansluiten maar doet die het niet?
Jurriaan
1st Gear member
Berichten: 17
Lid geworden op: 20.08.2008 - 12:55

nee, ik heb een bobine gekregen om mee naar huis te rijden en ik heb er de oude terug in gezet maar de startmotor doet nu niks meer
Jurriaan
1st Gear member
Berichten: 17
Lid geworden op: 20.08.2008 - 12:55

haha, het antwoord was simpeler dan t leek. Men accu was leeg. Waarschijnlijk had ik men accu niet goed aangesloten op de lader.

Nu heb ik weer hetzelfde probleem waarmee ik in Utrecht stond dat ik geen vonk krijg.

IK heb een nieuwe Bobine die volgens mij juist is aangesloten. IK ga zo nog even kijken waar men stroom er mee ophoudt met een metertje en hopelijk rijdt ie vanavond weer als een zonnetje

Groeten Jurriaan
Plaats reactie

Terug naar “De Amazon”