Sinds een paar dagen een sterke vermogens verlies.
Wat hebben we gedaan, een nieuwe LMM van een goed lopende 2.5T geruild, een turbo regel ventiel verwisseld.
Nog te weinig vermogen. Turbo komt niet of te laat in.
Slang van de drukregelklep afgedopt om te kijken of er nu vermogen is
dus volle turbodruk op je blok, is niet de weg maar krijgt wel meer
vermogen.
wat hebben we nu weer aan de fiets.
Turbo probleem of
- raymond01
- 3rd Gear member
- Berichten: 393
- Lid geworden op: 15.10.2007 - 17:53
- Locatie: Arnhem/Zakynthos
Toppertjes in Moergestel van European Tuning.
2.5 uur zoeken en heerlijk over tunen geluld.
Daar is ook veel mogelijk.
Al om al mijn turbo is in het turbohuis gescheurd.
Word een nieuwe dikkere turbo geplaatst met wat ander aanpassingen.
Je kunt je geld goed kwijt daar.
Maar dan krijg je ook wat met PK's en koppel voor terug.
2.5 uur zoeken en heerlijk over tunen geluld.
Daar is ook veel mogelijk.
Al om al mijn turbo is in het turbohuis gescheurd.
Word een nieuwe dikkere turbo geplaatst met wat ander aanpassingen.
Je kunt je geld goed kwijt daar.
Maar dan krijg je ook wat met PK's en koppel voor terug.
___________________________
Volvo V70 2.5T Aut bj 98
Volvo V70 2.5T Aut bj 98
- raymond01
- 3rd Gear member
- Berichten: 393
- Lid geworden op: 15.10.2007 - 17:53
- Locatie: Arnhem/Zakynthos
Een vriend van me heeft een golf 1.8T met 300 PK.
Zitten nu aan een volvo projectje te denken.
Dus mijn auto wordt het slachtoffer.
Turbodruk zomaar verhogen moet je krukas ook tegen kunnen anders heb je staks een volvo met 2 krukassen.
Zitten nu aan een volvo projectje te denken.
Dus mijn auto wordt het slachtoffer.
Turbodruk zomaar verhogen moet je krukas ook tegen kunnen anders heb je staks een volvo met 2 krukassen.
___________________________
Volvo V70 2.5T Aut bj 98
Volvo V70 2.5T Aut bj 98