Met een sopje met Ajax er in (of Andy voor de Rotterdammers). Lekker nat afnemen, dat werkt het beste is mijn ervaring.
Ik heb een reinigingssetje van Volvo gekocht, maar ben niet overtuigd van het nut daarvan. Wat ook in het setje van Volvo zit is spul om het leer te voeden, dat heeft denk ik wel nut want je ziet zat occasions staan met (na twee jaar al) lelijk geworden leer.
p.s inderdaad erg mooi een donkere buitenkant met licht leer.
Ik heb dezelfde combinatie en neem het om de week af met een vochtige doek en om de andere week met een sopje met schoonmaakmiddel. Verder heb ik een leersetje van IKEA.
Hartelijke groet,
Rob
Inmiddels Volvo nummer 11 Na een 240, 265, 460, 2×740, V40, V50, V40, V60 en een XC40 nu een V60 B3 Inscription, Pine Grey/Geventileerd nappaleder met massage in de kleur amber. En o.a. de packs: Park assist, Lighting, Lounge en hier en daar nog wat
leersetje van ikea, is dat een string die je zelf nog in elkaar moet zetten, met bijpassend zweepje? hmmm interessant...lol (sorry kon het niet laten, ik ben errug blij met mijn T-tec bekleding, heerlijk met kids, makkelijk schoonhouden....)
@boswachter, . Wij hebben geen kinderen en de honden worden in 'hun eigen' bus vervoerd. Dan is Calcite best uit te houden hoor!
Ach en die hobby waar ik de (IKEA) zweep voor gebruik praten we nog wel eens over, da's een heel andere hobby :whipitgood:
Hartelijke groet,
Rob
Inmiddels Volvo nummer 11 Na een 240, 265, 460, 2×740, V40, V50, V40, V60 en een XC40 nu een V60 B3 Inscription, Pine Grey/Geventileerd nappaleder met massage in de kleur amber. En o.a. de packs: Park assist, Lighting, Lounge en hier en daar nog wat
bedankt voor de reacties... ik ga het ook gewoon met een sopje dan!
wat zit er zoal in het leersetje dan? waarmee zou je het leer kunnen voeden?
daar lijkt me op zich wel wat in zitten...
leer wordt mooier naarmate het gebruikt wordt vind ik maar je moet het wel onderhouden!
In de volvo leerset zit een sponsje voor het reinigingsmiddel, een doek voor het leerverzorgingsmiddel en twee flacons met die producten. leuk Sinterklaascadeautje