Wegwerken TMC antenne

Navigatiesystemen die niet van Volvo zijn. Zoals TomTom, Garmin etc.
Plaats reactie
V70-Ed
1st Gear member
Berichten: 31
Lid geworden op: 04.09.2008 - 12:11
Locatie: Apeldoorn

Ik wil een nieuw navigatiesysteem in mijn V70 MY 2009 monteren, op identieke wijze als hier op het forum al aangegeven. Dus met een pro-clip op de middelste ventilatieroosters en daarna de kabels zoveel mogelijk achter het dasbord en middenconsole wegwerken om uiteindelijk onder de middenarmsteun op de 12v te kunnen aansluiten.

Het systeem dat ik op het oog heb (een Harman/Kardon) heeft een in de 12v kabel geïntegreerde TMC antenne. Mijn vraag is of ik wel TMC dekking hou als ik de kabel zover in mijn dasbord/middenconsole wegwerk. Heeft iemand hier ervaring mee ? In hoeverre kan je een TMC antenne nog een beetje uit het zicht wegwerken, terwijl je toch nog dekking houdt ?
Volvo V70 2.0 Kinetic MY 2009 | black stone solid
Gebruikersavatar
Jannock
2nd Gear member
Berichten: 152
Lid geworden op: 03.09.2006 - 12:41

Ik heb de TMC antenne uit het zicht in een V50 ingebouwd, dat wil zeggen de draad onder het platte deel van het dasboard vastgemaakt, evenwijdig aan de voorruit. De werkt prima in principe heb ik altijd TMC verbinding.
Gebruikersavatar
FaGo
2nd Gear member
Berichten: 53
Lid geworden op: 26.05.2007 - 16:34
Locatie: Z.O. Brabant

De TMC antenne in mijn V50 zit netjes achter dashbord en middenconsole weggewerkt. Is niets van te zien en heeft een goede ontvangst van verkeers informatie in Nederland, Duitsland, Oostenrijk en Italie.
Plaats reactie

Terug naar “Navigatie 'niet Volvo'”