bijna nieuwe eigenaar

Gebruikersavatar
Hans Beekman
1st Gear member
Berichten: 47
Lid geworden op: 24.02.2006 - 22:54

Tja, als ik die enthousiaste berichten lees moet ik ook even melden dat ik net een S80 2,5D heb gekocht. Het is een exclusive/mobility/nav. Ik verheug me nu al op de vakantierit naar Spanje... Ik overweeg er de nieuwe gril in te zetten omdat de neus dan wat stoerder wordt.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
740 GL '87, 940 polar '97, V70 2,4 '02,
NU:
S80 2,5D exclusive/mobility line '99
S80 2,5T tuned summum '06
Veezeventig
2nd Gear member
Berichten: 91
Lid geworden op: 14.09.2005 - 22:39
Locatie: Almere

Hans,
Ook die van jou is een hele mooie wagen. Overigens ik heb de zelfde velgen onder de auto zitten als ik de zomerbanden er onder heb.
Die rit naar Spanje wordt een waar feest. Doe je hem met caravan of zonder caravan? Ik heb hem vorig jaar met caravan gedaan. Via Parijs en Toulouse. Wij gaan dit jaar voor het eerst sinds 1987 een keer niet naar Spanje!!! Dit jaar naar Kroatie, met de caravan.
Zo te zien heb je een S80 van dezelfde leeftijd als ik heb ('99). Wat bedoel jij dan met die gril? Past dat? Kan het niet voor de geest halen en kan er ook niet naar gaan zoeken omdat ik op dit moment in Moskou werk.
Overigens als je een lange rit maakt, naar Spanje dus bijv., en je gooit je tank tot aan de rand toe vol en gaat dan direkt rijden, dan kom je (mits je normale snelheden aanhoud, 120-140) dan kom je zonder problemen 1200 km verder voordat je pas weer hoeft te tanken.
Gebruikersavatar
Skywalker
3rd Gear member
Berichten: 370
Lid geworden op: 02.01.2006 - 18:21
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Ja, ja het wordt steeds mooier op de weg met S80.
Proficiat met je nieuwe koets, je hebt een leuke trip voor de boeg om naar uit te kijken. Ik heb al heel wat km's achter de rug met caravan en kan je zeggen dat het geweldig is om zoveel trekkracht onderin te hebben, zelfs met een vrij zware caravan.
Veel plezier ermee! ::wink:
Vroeger: S80 Moondust Silver 2.5 tdi, ltd ed.
Nu: MB E 270 cdi, Avantgarde, ext.:melanite black metallic, int.:pebble beige,
Gebruikersavatar
Hans Beekman
1st Gear member
Berichten: 47
Lid geworden op: 24.02.2006 - 22:54

Ik kan me voorstellen dat jullie er een goede caravantrekker aan hebben maar we hebben met vrienden een huis aan de kust gehuurd. Met de 740 heb ik een paar keer een Citroen DS (wie is er nog monogaam) op een trailer uit Z-Fr. gehaald. Dat was bijna 2000 kilo!! en ging zonder problemen zolang ik niet sneller dan 100km/u reed.
Die 1200 km met een volle tank gaat een bovenmatige beheersing van de rechtervoet betekenen maar het loont wel de moeite.
Ik heb een plaatje bijgevoegd van de gril die vanaf '05 wordt gemonterd. Gaat tevens gepaard met megespoten stootstrips. De gril is probleemloos op oudere types te monteren en kost 256 Euro (slechts).
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
740 GL '87, 940 polar '97, V70 2,4 '02,
NU:
S80 2,5D exclusive/mobility line '99
S80 2,5T tuned summum '06
Gebruikersavatar
VolvoZoeker
3rd Gear member
Berichten: 306
Lid geworden op: 23.10.2005 - 21:25
Locatie: Amersfoort

Hele goeie zaak. Nou maar hopen dat ze op de meetings goed vertegenwoordigd gaan worden :-)
Gr
Menno

Zoekend naar een C70 2006-2009
Plaats reactie

Terug naar “S80”