En toen voelde ik me dus HEEL HEEL Dom.vin940 schreef:120Kw is 163PK KW en Pk zijn twee beschrijven over het vermogen. Mooie auto Top hoor
Bedankt voor de opheldering! Het is inderdaad 120kW. Leesbril nodig ben ik bang....
En toen voelde ik me dus HEEL HEEL Dom.vin940 schreef:120Kw is 163PK KW en Pk zijn twee beschrijven over het vermogen. Mooie auto Top hoor
Mee eens. Maar waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt.sequence schreef:Vind het wel een ernstige fout bij de aflevering, die leverancier mag dan geschrokken zijn. Dit had gewoon gecontroleerd moeten worden.
Gelukkig goed afgelopen, veel plezier met de V70 !
Ik heb er nog lichtmetalen velgen op onderhandeld. Helaas is het deels leer, ik was met de huidige auto vol leer gewend geraakt, is weer even afkickenbert67 schreef:Mooie bak, lijkt sprekend op de mijne! Alleen heb jij leer van binnen, lucky you!
Ga je eer nog wat aan doen of laat je hem zo?
Ik rij ook nog gewoon met de wieldoppen, zie ik toch niet als ik er in zit
(kwestie van financien he?)
Hmm. Volgens Furness kon ik reeel wel verwachten dat dat gedekt zou zijn in de aankoop BOVAG garantie.sequence schreef:Valt normale slijtage dan ook onder de BOVAG ?
Condensor valt er wel onder lijkt me....
kleur in de beschrijving:GRIJS metalic.op de foto's is hij toch echt blauwDerkG schreef: http://list.auto-commerce.nl/view/autop ... &template=