De auto in het geheel viel tegen, ook met de nieuwe banden. De auto trok abrupt naar rechts en voelde zwabberig aan, terwijl de bandenspanning goed was. Er zaten twee groeven in de rechter-achter remschijf. De auto voelde nog steeds onrustig aan. De v-snaar piepte bij het optrekken vanuit een hoge versnelling. En zo nog een paar dingen...
Ook lagen er niet de banden onder waar wij om gevraagd hadden.. de verkoper vroeg ons dus eerder wat voor banden wij dan wouden en wij zeiden de Pilot Primacy. Echter, er lagen nu Pilot Exalto's onder.
Hoe dan ook, we waren niet enthousiast over de auto dus we hebben hem laten staan... hij viel in zijn geheel tegen en ik heb altijd geleerd dat wanneer je niet gelijk een goed gevoel bij een auto of motor hebt dat je hem lekker moet laten staan en rustig verder moet zoeken..
De exalto's heb ik er ook om liggen. Ze bevallen mij erg goed
De meningen op dit forum zijn verdeelt over de exalto vs de primacy, maar jaa.... ieder zijn eigen gevoel/mening
Verder jammer van de auto, maar ja... geen hand vol, maar een land vol :mrgreen: :mrgreen:
Aha, zijn dus wel goede banden. Had er wat testen van gelezen op internet en zijn idd geen slechte banden....
Wat dus betekent dat er iets mis is met de auto! Lijkt me niet ondenkbaar dat het een ''kreukelaar'' is.
Wat me ook opviel was dat de verkoper bij de eerste proefrit eerst zelf een kwartier ging rijden er mee. En nu vandaag was de auto weer warm toen wij gingen rijden. Dan begin ik toch te denken dat ze iets willen verbergen bij koude motor.
die exalto;s heb ik der laatst ook onder laten zetten (wel duur 640 icl montage 4 stuks) maar zijn wel heel goed en lekker stil,zeker vergeleken met de vorige band die erop zat ;kleber dynaxer....de exalto's zijn een heel stuk stiller en de auto rijd veel strakker.