Volvo Ocean Race

De grote zeilrace rond de wereld.
We zijn in afwachting van de volgende editie!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marc O.
5th Gear member
Berichten: 1662
Lid geworden op: 30.10.2005 - 10:06
Locatie: Tilburg

Hallo allemaal,

Zoals enkelen van jullie weten ben ik behalve Volvo-liefhebber (en zoekende naar een V70) in het dagelijkse leven bezig met de verhuur van jachten in binnen- en buitenland. Nu had ik het idee opgevat om op 15 juni a.s. (helaas een doordeweekse donderdag), als de zeiljachten weer starten in de nieuwe etappe van de Volvo Ocean Race naar Goteborg, een groot schip te huren en gezamelijk met zoveel mogelijk Volvo liefhebbers en aanhang (max. 200) een dagje op het water door te brengen. Prijzen hiervoor zijn uiteraard afhankelijk van het aantal deelnemers, maar denk aan een bedrag tussen de 30 en 60 euro per persoon. Gedurende de dag, die van ca. 10 uur 's morgens tot ca. 17.00 uur zal duren, zal van Rotterdam naar Hoek van Holland en weer terug worden gevaren. Bij voldoende animo zal de mogelijkheid bestaan om een lichte lunch aanboord te gebruiken en is er een bar waar de dorstige mens in zijn behoefte kan voorzien. Een defintieve prijs kan worden berekend wanneer bekend is hoeveel deelnemers er zullen zijn.

Graag jullie reacties, bij voorkeur op mijn emailadres, vóór uiterlijk 31 maart:
marc punt onrust at marineyacht punt com
(vervang punt door . en at door @. Sorry, negatieve ervaringen met spam)
Plaats reactie

Terug naar “Volvo Ocean Race”