stefmen schreef:Ja.. Zwaar balen ja.. Voel me zwaar opgelicht! Als je overal over gaat nadenken begint het steeds duidelijker te worden dat hij de boel heeft willen belazeren, maarja.. Daar heb je verder niks aan. Zoals verwacht wil hij de turbo niet repareren of vervangen.
Er zijn een flink aantal websites waar opstaat hoe je in een dergelijke situatie moet handelen. Hier is er bijvoorbeeld 1:
http://www.occasionadvies.nl/handboek/V ... _nu?page=3
Ik ga dus een aangetekende brief sturen waarin ik hem de kans geef om het defect te herstellen en anders worden er verdere stappen ondernomen. Dit wordt voor mij een principe kwestie, al moet ik ermee door tot de rechter!
Was ik maar bij mijn 440 gebleven 
Misschien is het goed om de naam van die beunhaas zoveel mogelijk op internet te publiceren (ook hier) om mensen te waarschuwen.
Dan kun je hem tevens mededelen dat je massaal mensen tegen hun gaat waarschuwen.
Ik het het nog sterker meegemaakt. Ik had nota bene Bovag garantie.
Mijn klachten waren o.a. de motorsteunen (trillingen) en een gare koppeling.
Ondanks vele discussies heb ik dit zelfs in de garantietijd niet voor mekaar gekregen. Het probleem is dat zolang alles nog werkt en niet 100% kapot is je kennelijk geen poot hebt om op te staan.
Tevens werd remolie verkeerd ververst, stuurbekrachtingsslang met een verkeerd type vervangen, etc.
Dit alles heb ik dus uiteindelijk allemaal op eigen kosten moeten vervangen. Ik heb dus veel te veel voor die auto betaald.

Nog bedankt voor alle ellende Tonnie vd Heijden uit Nuenen!!!