Met zeer veel plezier op de forum meeting geweest en zeer veel moois gezien. Het hoogte punt was waarschijnlijk 3 zwarte C30's op een rij (zie een ander draadje

Dus ben ik eens gaan bellen, mijn dealer heeft 2 opties (aangezien we het hier over een dubbele ein pijp hebbuh mot ik misschien zegguh, mijn dealert heb 2 opsies)
1 een fake 2e chromen pijp
2 een heico RVS uitlaat
optie 1 is natuurlijk leuk, en heeft het beoogde kosmetische effect, maar de tweede optie is wel heel aantrekkelijk.
De vraag is alleen : Indien ik kies voor de 2e optie, veranderd het geluid dan ook indien je een 1.6d hebt en is er ook een kleine vermogens winst (heico en andere tuners hebben over ca 5pk, maar dan spreekt men over benzine motoren en ik heb een diesel)
Of te wel is het het waard om het extra geld uit te geven voor de heico uitlaat. Ik vind het zelf zeer mooi staan, maar als het alleen maar Kosmetisch is (geen zwaarder geluid of iets meer PK), dan is het natuurlijk wel een klein tikkie silly en zou de fake optie ook voldoen.
IK vraag me dus af of mensen hier evaring mee hebben?
PS: Terwijl we stonden te wachten om het terrein op te rijden, kwam er een rode duivel oprijden (geen c30

PPS @mods. Kan mijn naam aangepast worden van smeetsh naar RampantBunny? Dat is namelijk de naam die ik al tig jaar gebruik of fora en online games

Greetz
Hans