|Ja,
Dat denk ik ook maar zie maar eens een unit voor een oct 2003 type 2004 te krijgen....Dat kan blijkbaar niet meer..Althans het stond niet in het bestelsysteem van Volvo...
stuurbediening
-
- 2nd Gear member
S70 2.5T antraciet satelite 17 inch/ automaat/ fasttech tuned/2 din pioneer/ dolby surround/volleder
-
- 4th Gear member
Ik kan me niet voorstellen dat ze het niet kunnen vinden/bestellen bij de dealer.... onderdelen kunnen altijd heel erg lang nageleverd worden. Het gaat hier om iets van een paar jaar oud dus mag geen enkel probleem zijnn om te bestellen.
-
- 2nd Gear member
Hallo,
Ik heb met de magazijnman van Volvo Hooftman meegekeken in het systeem.
Hij nam alle tijd voor mij maar gaf aan dat hij maar twee opties had. Een claxon met bedrading en een zonder.
Ik heb een claxon met bedrading nodig maar dan de eerdere versie die geleverd werd.
Ik heb met de magazijnman van Volvo Hooftman meegekeken in het systeem.
Hij nam alle tijd voor mij maar gaf aan dat hij maar twee opties had. Een claxon met bedrading en een zonder.
Ik heb een claxon met bedrading nodig maar dan de eerdere versie die geleverd werd.
S70 2.5T antraciet satelite 17 inch/ automaat/ fasttech tuned/2 din pioneer/ dolby surround/volleder
-
- 2nd Gear member
Die knoppen staan dikwijls op verschillende plaatsen in het systeem
Ze kunnen staan bij radiobediening, bij stuurwiel, bij gasbediening (cruise control), bij telefoon en bij schakelaars (en volgens mij ook bij navigatie)
Probeer ook eens een ander modeljaar !!!
Ze kunnen staan bij radiobediening, bij stuurwiel, bij gasbediening (cruise control), bij telefoon en bij schakelaars (en volgens mij ook bij navigatie)

Probeer ook eens een ander modeljaar !!!
Meten is weten, als je weet wat je meet !!
-
- 2nd Gear member
MartijnK,
Als je dat zou willen nakijken voor mij?
Ik denk dat zij mij een type 2005 hebben gegeven waarbij de aansluitingen niet bruikbaar zijn.
Bij voorbaat dank,
Peter
Als je dat zou willen nakijken voor mij?
Ik denk dat zij mij een type 2005 hebben gegeven waarbij de aansluitingen niet bruikbaar zijn.
Bij voorbaat dank,
Peter
-
- 2nd Gear member
Is dat de volledige claxon inclusief bedrading of alleen het knopje voor de audiobediening?
Ik heb de volledige claxon blijkbaar nodig daar mijn audiobediening niet is voorbereid.
Ik heb de volledige claxon blijkbaar nodig daar mijn audiobediening niet is voorbereid.
-
- 2nd Gear member
Volledige claxon, mijn oude (zonder draadjes) ligt nu ergens op de vuilstort.
En zorg dat je na montage alle kabeltjes weer hebt aangesloten voor dat je de spanning er weer op zet, anders kun je naar de dealer om de boel te laten resetten, zoals ik. Dus niet ff tussendoor testen zonder de airbagstekkers aan te sluiten.
En zorg dat je na montage alle kabeltjes weer hebt aangesloten voor dat je de spanning er weer op zet, anders kun je naar de dealer om de boel te laten resetten, zoals ik. Dus niet ff tussendoor testen zonder de airbagstekkers aan te sluiten.

-
- 2nd Gear member
OK,
Ik ga hier direct mee naar Hooftman. Mogelijk dat ze mij nog kunnen helpen aan een andere claxon
Ik ga hier direct mee naar Hooftman. Mogelijk dat ze mij nog kunnen helpen aan een andere claxon