Immobilizer - Niet meer starten van de wagen
-
- 2nd Gear member
Nu, na een week heb ik de rekening gepresenteerd gekregen....
was me even schrikken: 17,13 euro :d
Had me al voorbereid op een schok... maar het is me een aangename schok geworden
Wiiiiiii vreugde alom
was me even schrikken: 17,13 euro :d
Had me al voorbereid op een schok... maar het is me een aangename schok geworden

Wiiiiiii vreugde alom
Volvo V50 MY06 1,6D Fasttech tuned
Momentum, Barentz Blue, 17inch Sculptor, Aluminium inleg, Spoiler, Parrot 3300 GPS, Trekhaak, Parkeersensoren, High performance audio, etc...
Momentum, Barentz Blue, 17inch Sculptor, Aluminium inleg, Spoiler, Parrot 3300 GPS, Trekhaak, Parkeersensoren, High performance audio, etc...
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Ook ik had dit probleem. Bij mij is dit onder coulance/garantie na 4 jaar gratis gerepareerd!
Volvo V60 T4 Geartronic Summum '17. Via 440 1.8 DL '93, 440 2.0 Sports '96, V40 2.0 Europa '99, V40 2.0 Sports Edition '01, V50 2.4 Momentum '05, V50 D3 Momentum '10. Volvo V40 D4 Momentum '15
- Sander_S40
- 2nd Gear member
Nou ik mag me aansluiten in het rijtje. Ik wil vanmiddag naar huis gaan, draai de sleutel om.......niks. Alles geprobeerd; reservesleutel, accu losgekoppeld, etc.
Niks heeft geholpen. Tweede storingsreactie; zoekfunctie op dit forum. Helaas geen oplossing gevonden. Morgenvroeg sleep ik 'm af naar de dealer, die waarschijnlijk geen tijd meer heeft in 2009. Briljante timing zo vlak voor de jaarwisseling! Gelukkig geen al te dure reparatie als ik het zo lees hierboven.
Niks heeft geholpen. Tweede storingsreactie; zoekfunctie op dit forum. Helaas geen oplossing gevonden. Morgenvroeg sleep ik 'm af naar de dealer, die waarschijnlijk geen tijd meer heeft in 2009. Briljante timing zo vlak voor de jaarwisseling! Gelukkig geen al te dure reparatie als ik het zo lees hierboven.
Volvo 440 1.9TD, rood, bj '95
Volvo S40 2.0D Kinetic, Saphire black, MY05, High Performance Audio.
-
- 2nd Gear member
het is echt balen sander dat je dit op de jaarwisseling moet meemaken, maar ik had geluk dat de dealer tussen beide kwam voor het contactslot.
De deurrubber ( bestuurders deur ) is ook vervangen geweest, doch dit was een ander paar mouwen. Dit heeft me totaal 98 euro gekost.
Hopelijk ben je snel verder geholpen en kan je het nieuwe jaar zonder zorgen tegemoet!
De deurrubber ( bestuurders deur ) is ook vervangen geweest, doch dit was een ander paar mouwen. Dit heeft me totaal 98 euro gekost.
Hopelijk ben je snel verder geholpen en kan je het nieuwe jaar zonder zorgen tegemoet!
Volvo V50 MY06 1,6D Fasttech tuned
- Sander_S40
- 2nd Gear member
Ik heb 'm vanmorgen afgesleept naar de dealer. Gelukkig waren ze nog een half dagje open! Onderdelen konden ze nu niet meer krijgen maar dat is begrijpelijk. Zal wel week 1 worden van 2010. Ach ja, er zijn ergere dingen die kapot kunnen gaan. Gelukkig is het maar een kleinigheidje.
- Sander_S40
- 2nd Gear member
Als ik in Belgie woonde ging ik naar jouw dealer, Smirky. Ik heb 'm weer terug sinds vandaag. Rekening voor een nieuw contactslot: 262 euro! Ik vind 130 euro best prijzig voor een contactslot. Maar ja, dat is dan het nadeel van de moderne auto; zelfs je contactslot is waarschijnlijk een halve computer.
Wel blij dat ik m'n Volvo'tje weer terug heb. Drie dagen toeren in de Hyundai Excel van de vrouw is een drama als je een Volvo gewend bent. Meerijden in de Renault Laguna met gladde voorbanden van een collega is met dit weer ronduit beangstigend. Morgen weer fluitend naar het werk, omringd door kwaliteit, op winterbanden!
Wel blij dat ik m'n Volvo'tje weer terug heb. Drie dagen toeren in de Hyundai Excel van de vrouw is een drama als je een Volvo gewend bent. Meerijden in de Renault Laguna met gladde voorbanden van een collega is met dit weer ronduit beangstigend. Morgen weer fluitend naar het werk, omringd door kwaliteit, op winterbanden!