Bekijk het filmpje op
http://www.aftonbladet.se/kampanj/volvo ... 6589040.ab
Inderdaad, en Electric Silver zal hem ook wel mooi staan. De geel-goude kleur staat hem ook heel goed, iets dynamischer.guidof schreef:In het zilver ziet de nieuwe S60 er ook fraai uit
De S60 ziet er in het zilver ook erg mooi uit!Hm, sinds ik weet dat er binnenkort een Volvo S60 zal zijn met meer pk's (306), meer koppel (440 Nm), en toch kleinere cilinderinhoud (3 liter) in een lichtere auto... is de eergisteren aangekondigde Panamera 3.6 liter V6 wat bleekjes gaan afsteken...
Het is een optie. Je kunt hem er ook dus niet bij nemen, dan heb je het probleem ook niet.volvo schreef:Nou, het moet niet gekker worden. Zelfs Top Gear is vol lof over de nieuwe S60. Lees in het blad van maart. Nu is er nog geen enkele proefrit door auto-journalisten uitgevoerd, dus het kan alleen maar tegenvallen (hopelijk niet). Met de kritiek punten in Top Gear ben ik het wel eens: van mij mogen ze ook veel van die zogenaamde safety-items eruit laten. Met name die voor voetgangers. Techniek kan storen, en zal zeker storen ook bij de nieuwe S60. Je moet er inderdaad niet aan denken dat de auto een verkeerspaaltje voor een voetganger aan ziet, en dat op dat moment net een 10-tonner op je achterbumper zit..
zal volvo op die ommissie in de gebruiksaanwijzing wijzencodriver schreef:City Safety werkt volgens mij wel boven de 30 km/uur maar kan dan de aanrijding niet meer voorkomen.
Dat oude motorontwerp hoeft geen probleem te zijn.VolvoMafia schreef: Maar ik denk dat het voorlopig teveel geld kost om een nieuwe motorenlijn te ontwikkelen. want de huidige vijfcilinders (en dat bedoelt Theo waarschijnlijk ook) zijn niet schoongenoeg te krijgen. Het is een motorontwerp dat in 1989 (zescilinder) gepresenteerd is, terwijl er in ik geloof 1984 al proefauto's rondreden met de vijfcilinder.
Sorry voor deze opmerking, ik meende dit ergens gelezen te hebben.bart simpson schreef:zal volvo op die ommissie in de gebruiksaanwijzing wijzencodriver schreef:City Safety werkt volgens mij wel boven de 30 km/uur maar kan dan de aanrijding niet meer voorkomen.
Ik heb bij de Volvo dealer met een XC60 op 2 omklapborden toegereden en tot 30 km/uur stopte de auto netjes voor de borden, boven de 30 heb ik niet geprobeerd.Live schreef:Nee city safety werkt in de XC60 niet boven de 30 km/u...
tot 15 km/u kan het ongeluk voorkomen worden, tot 30km/u wordt de schade beperkt..
Volgen mij hadden ze het bij de S60 over 35km/u voor pedestration safety, dus daar kan het misschien ook gelden voor de City safety.
De XC60 City safety gebruikt ook geen full braking force, maar remt slechts met een beperkte kracht (bron:.. tjah ergens gelezen :S) , terwijl ik in het filmpje van de S60 hoorde dat ze het daar wel over Full braking force hadden.