Officieel: De Nieuwe S60!
- Johann
- 5th Gear member
- Contacteer:
Jammer van die chroom rand.. Beetje oubollig..

- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
ja, net een Audi
Volvo for life
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Ik moet 'm echt in het echt zien hoor.
Dit soort vage plaatjes doen volgens mij geen recht aan deze S60.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- Johann
- 5th Gear member
- Contacteer:
Komt omdat ze veel te veel "3D" zijn. Zelfde met de nieuwe C70. Op de foto's beetje tam maar er staat nu een witte bij de dealer en dat smoelt toch wel donders.Ben schreef:Ik moet 'm echt in het echt zien hoor.
Maar dat chroom ben ik nooit een fan van geweest. Hoop ook dat ze een "R-Design" zwarte optie krijgen zoals op mijn chroomloze V70NN.
Ze willen graag sportief bij Volvo en dan moet dat chroom gewoon optioneel zijn. Zal nu wel weer zo zijn dat de Summum chroom krijgt en de mindere modellen niet.
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Ja, auto's zijn nu eenmaal 3D dingen 

Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- Paul
- Geartronic member
Bestel je een Kinetic, die heeft dat ook niet 
Weet niet of er meteen een R-design komt (zal toch wel?)

Weet niet of er meteen een R-design komt (zal toch wel?)
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- John Vermeulen
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Naar mijn ervaring moet je een auto echt live in 3 dimensies zien (lengte, breedte, hoogte). De ene auto is ook duidelijk fotogenieker dan de andere. In dit verband is het nieuwe front van Volvo (C30, C70, New S60) niet echt heel fotogeniek. Eigenlijk is dat best jammer. In 'Autovisie' staat nu een goed en lovend artikel over de New S60 ("Sweet 60"), waarin ook wordt geconcludeerd dat de nieuwe "neus" van Volvo in het live heel anders overkomt dan op de promotiefoto's. Op foto's lijkt de voorkant heel erg lang, laag en vooral dominant. In werkelijkheid zijn de verhoudingen juist erg goed. Toen de C30 in november 2006 werd geintroduceerd was mijn eerste reactie er een van deze auto is veel groter, breder en stoerder dan op de foto's toen leek. Het is uiteraard bepaald geen kleine auto. Van de vernieuwde C30 heb ik wat foto's gemaakt bij mij dealer en inderdaad komt het voorsteven van de auto op de foto's heel anders over dan in het echt.
Ik ben het eens met de stelling hierboven dat de New S60, afhankelijk van welke promotiefoto je bekijkt, toch wel blijft lijken op de bestaande S40. Dit is ook niet zo heel verwonderlijk, beide auto's hebben een lange voorklep, coupe achtige daklijn en een sterk afgeknotte achtersteven.
Ik heb de Concept Car van de S60 gezien en dat is echt een forse, vooral lange en brede auto. Met Austin Martin achtige looks. Dat is uiteraard niet verkeerd. Op de 4e promotieclip op de internationale Volvo website is een korte race te zien tussen de "oude" en de nieuwe S60 en dan kun je goed zien dat de New S60 echt een forse auto is.
Ik vind persoonlijk de koperkleurige introductiekleur helemaal niet zo verkeerd, maar de bedoeling van Volvo komt niet echt uit de verf. Men wil ermee juist verwijzen naar de koperwinning in Scandinavie. Ik denk dat Electric Silver, Zwart en het nieuwe Caspian Blue de auto wel eens heel goed zouden kunnen staan. Grappig is dat op de New S60, net zoals bij de C30 en XC60, optioneel skirts (voor-, zij- en achterkant) leverbaar zijn. Best een slimme zet, want Volvo weet inmiddels heel goed dat de meer trendgevoelige consumenten hun producten willen personaliseren en dat een deel van de huidige, jongere C30 rijders op termijn wel eens S60 rijders zouden kunnen zijn.
Ik ben het eens met de stelling hierboven dat de New S60, afhankelijk van welke promotiefoto je bekijkt, toch wel blijft lijken op de bestaande S40. Dit is ook niet zo heel verwonderlijk, beide auto's hebben een lange voorklep, coupe achtige daklijn en een sterk afgeknotte achtersteven.
Ik heb de Concept Car van de S60 gezien en dat is echt een forse, vooral lange en brede auto. Met Austin Martin achtige looks. Dat is uiteraard niet verkeerd. Op de 4e promotieclip op de internationale Volvo website is een korte race te zien tussen de "oude" en de nieuwe S60 en dan kun je goed zien dat de New S60 echt een forse auto is.
Ik vind persoonlijk de koperkleurige introductiekleur helemaal niet zo verkeerd, maar de bedoeling van Volvo komt niet echt uit de verf. Men wil ermee juist verwijzen naar de koperwinning in Scandinavie. Ik denk dat Electric Silver, Zwart en het nieuwe Caspian Blue de auto wel eens heel goed zouden kunnen staan. Grappig is dat op de New S60, net zoals bij de C30 en XC60, optioneel skirts (voor-, zij- en achterkant) leverbaar zijn. Best een slimme zet, want Volvo weet inmiddels heel goed dat de meer trendgevoelige consumenten hun producten willen personaliseren en dat een deel van de huidige, jongere C30 rijders op termijn wel eens S60 rijders zouden kunnen zijn.
-
- 2nd Gear member
Casper: ik "veralgemeen" mijn smaak niet....ik snap best dat een prototype een bepaalde kleur heeft...en smaak is natuurlijk persoonlijk....en dit is volgens mij een forum en dat gaat over meningen......
Ik vind alleen vreemd dat je nu er waarschijnlijk toch al een aantal preproductiemodellen zullen zijn, nog steeds bijna alleen maar met deze kleur geconfronteerd wordt en ik ben, althans volgens vele reacties hier en op andere fora, niet de enige die dit gewoon niet mooi vind...
Al dat gel...over verwijzingen naar koperwinning is gewoon marketinggeouwe... van een of andere afdeling die daar waarschijnlijk ook nog vorstelijk voor betaald wordt; maar op het moment dat veel mensen een kleur niet mooi vinden is dat volgens mij geen handige introductie van een nieuw model.... :roll:
Ik vind alleen vreemd dat je nu er waarschijnlijk toch al een aantal preproductiemodellen zullen zijn, nog steeds bijna alleen maar met deze kleur geconfronteerd wordt en ik ben, althans volgens vele reacties hier en op andere fora, niet de enige die dit gewoon niet mooi vind...
Al dat gel...over verwijzingen naar koperwinning is gewoon marketinggeouwe... van een of andere afdeling die daar waarschijnlijk ook nog vorstelijk voor betaald wordt; maar op het moment dat veel mensen een kleur niet mooi vinden is dat volgens mij geen handige introductie van een nieuw model.... :roll:
V60 D6 PIH Onyx Black
Je bedoelt toch niet deze Austin?John Vermeulen schreef:Met Austin Martin achtige looks.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- John Vermeulen
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Haha, liever niet die. Ik denk meer aan deze:
http://www.autoweek.nl/modelindex.php?m ... pide&waar=
Ik heb het over de Concept Car, die is echt laag, breed en lang.
De productieversie is veel meer in lijn met het algemene Volvo DNA.
http://www.autoweek.nl/modelindex.php?m ... pide&waar=
Ik heb het over de Concept Car, die is echt laag, breed en lang.
De productieversie is veel meer in lijn met het algemene Volvo DNA.
New S60 Intro Edition, 2.0T, Driver Support Line (met Pedestrian Detection), Winter Line (met Xenon), Premium Audio, Lederen stoelbekleding, Park Assist camera's achter en voor, Exterior Styling pakket en 17"; Njords en 17"; Balders.
- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
Dat nieuwe Adaptive cruise control is echt verbeterd!! Nu maar hopen dat vader een automaat erbij neemt 

- Peter
- 7th Gear member
- Contacteer:
En daar is niets op tegen, toch?bart simpson schreef:ja, net een Audi
Zweuds. V50 2.4i, my 2006, estate-line, spijltjesgrill, sagitta's, sunblinds, dakspoiler, high performance audio
 Mijn Flickr foto's
 Mijn Flickr foto's
-
- 2nd Gear member
jaja , dat flameco red mag er zeker zijn. bijna 90 % zeker dat dit mijn kleur zal worden
Die chroom rand hoefde voor mij ook niet, maar ik ga er het style pak laten opzetten, dus dat zal wel goed bij elkaar passen. Nog een beetje wachten en dan kunnen we de s60 beginnen samenstellen.

- rsnhakan
- 8th Gear member
- Contacteer:
-
- 6th Gear member
Mocht ik ooit een S60 kopen wordt het zeker een Rode.. 

Autoloos. Ridder te voet
C30 1.6D DrivE Sport MY2009 Black Saphire
V40 D4 R-Design Rebel Blue
V40 D2 Summum MY13
Volvo C30 1.6 R-Edition MY11
Volvo C30 1.6 Kinetic MY07
Volvo V40 Europa/Sport edition bj 1999
Volvo 440 GLT
Volvo 343
C30 1.6D DrivE Sport MY2009 Black Saphire
V40 D4 R-Design Rebel Blue
V40 D2 Summum MY13
Volvo C30 1.6 R-Edition MY11
Volvo C30 1.6 Kinetic MY07
Volvo V40 Europa/Sport edition bj 1999
Volvo 440 GLT
Volvo 343
- Nik0la
- 3rd Gear member
De foto's zijn idd juist té 3D. Het verschil in kleur boven en onder de golvende lijn de aan de zijkant van de auto loopt is veel te groot op de foto's. Ze hebben volgens mij de lijnen duidelijker proberen uit te laten komen. Maar de foto's worden er zeker niet mooier op vind ik. Als je kijkt naar de filmpjes tot nu toe en je zet die op pauze, zie je die rare kleurverschillen helemaal niet en vallen de lijnen niet zo op als op de geshopte foto's van volvo zelf, wat dus veel mooier is vind ik. Net als het plaatje van de rode nasty foto hierboven. Kijk dat is nauw mooi!Ben schreef:Ja, auto's zijn nu eenmaal 3D dingen
2012-2013 Volvo s40 2.0 my08
2013-2015 Even geen volvo :@
2015-... Volvo v40 2.0 2002
2013-2015 Even geen volvo :@
2015-... Volvo v40 2.0 2002